איך נבטיח לעצמנו מכירות

מכירות משמע התנגדויות.

יש הבדל עצום בין לקוח שרץ מהר מאד אל החנות ומבקש לרכוש את המוצר בו הוא חפץ לדוגמא כול סדרה חדשה של אפל מריצה לסניפיה אלפי לקוחות בעולם, הלקוח יודע מה הוא רוצה, הלקוח יודע מה המחיר, הלקוח משלם ואיזה יופי לייצרן ולמשווק. כאשר לקוח רוצה מוצר הוא פשוט יחכה בכיליון עיניים עד שהמוצר יהיה בידיו ומיד!!!

הלוואי ואלו היו פני הדברים בכול המוצרים ואצל כול המשווקים!

מאחר ולא כך הם פני הדברים ואנו אנשי המכירות נאלצים להזיע עד שאנו מצליחים לבצע מכירה! משולמת! לא על הנייר! הנשמה יוצאת לנו ואיש מכירות מקצועי מוציא את נפשו עד שהמכירה מצליחה לו.

יש בתוכנו גם אנשי מכירות שזבה בכלל לא מעניין אותם מה יש ללקוח להגיד, או קשיים שהוא מערים על המכירה, איש מכירות זה יגיע אל נקודת המכירה עם הלקוח ירצה לקנות או לא אך ההחזר של המוצר או בטול השירות מהיר בדיוק כמו המכירה שלו…לאנשי מכירות אלה אני לא קורא אנשי מכירות "מפרים" אלה אנשי מכירות "מכשילים".

אם כך, אז איך מוכרים? איך בכול זאת מצליחים לסיים מכירה ולהיות בטוחים כי המכירה! נמכרה! ואין מקום לחשוש אם תוחזר.

 

הדרך הראשונה בתחילת מכירה עם לקוח היא ההתחברות אל הלקוח ברמה האישית, האנושית, בשיקוף הלקוח ע"י איש המכירות ובמציאת אמפטיה/וסימפטיה משותפת עם הלקוח הקושר אותו עם איש המכירות, אפילו סיפור  עכשווי הקורא בסביבה/במדינה יכול להביא את הלקוח ואת איש המכירות לתמימות דעים ושיתוף מחשבה המקרבת את החלק האנושי שבחיבור במכירה, קבוצת כדורגל משותפת, הזדהות עם טראומה מהעבר, בעיית ילדים כול אלה כולל שפת גוף משותפת יכולה להביא להצלחה של התקרבות למכירה.

לאחר מכן שהלקוח מתחבר נפשית אפשר להציג את המוצר או השירות וללמוד מהלקוח מה הצפייה שלו מהמוצר והשירות, ורק לאחר שהגיע איש המכירות ביחד עם הלקוח כי אכן הוא זקוק לשירות או למוצר עובר איש המכירות למכירת המוצר תוך שהוא מכין את עצמו להתנגדויות של הלקוח, זמן אספקה, מחיר, התייעצות עם מישהו קרוב, אי רצון לקבל החלטה במקום, ניסיון להוביל את איש המכירות כי "שם" הוא יודע כי אפשר לרכוש את המוצר או השירות במחיר אחר!

מכאן מתפתח תהליך של כדור השלג שעל איש המכירות לא לתת לכדור להתנפח אלה כול התנגדות להמיס את כדור השלג ולהתחיל מחדש בכדור שלג חדש. עדיף לזרום עם התנגדות ולא לעמוד כסלע איתן מול ההתנגדות "כי זה מה שהלקוח מאמין" אבל אם תבוא לדוגמה שאלה של מחיר ולדוגמה (מחיר המוצר עולה שמונה שקלים ואז איש המכירות היה אומר כצמה אתה חושב שהמוצר צריך לעלות 2 שקלים) מיד הוא יגלה כי הלקוח יגיד לו ! לא! 2 שקלים זה זול אבל חשבתי 5 שקלים. מכאן לסגור את המחיר הדרך קלה….

בכלל להיות איש מכירות זה אומנות ומי שאומן (לא שחקן) כי משחק לא יחזיק מים במכירה, אזי יוכל לנהל מערכת מכירות מקצועית ויפה

למה הפרסום בגוגל עובד

הכותב מומחה בפיתוח כסקי ייעוץ עסקי שיווק והדרכת מכירות

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן