דורון עמית יועץ שיווק, הדרכת מכירות, חשוב לי במאמר זה לתת לכם המלצות הפעם בנושא עקרונות דו שיח עם הלקוח בדרך היעילה ביותר….1. פגשתה את הלקוח…..שמור את דעותיך לעצמך….אל תביע דעה על שום דבר לא על קבוצת כדורגל, לא על ארץ אהובה…כלום…ברגע שאתם לא מביעים דעה הדבר יוצר אוירה של אינטימיות עם הלקוח והם מרגישים להפתח בפניכם….2. הקשיבו..שמעו…כשאתם מקשיבים אתם מזהים בדיוק מה הנקודות שיוכלו לעזור לכם אחר כך בתהליך המכירה לזהות היכן הלקוח שלכם פוגש את האינטרס של המוצר שלכם…..זכרו…גם תנועת הגוף צריכה להיות נוטה כלפי הלקוח במצב של הקשבה…לא שומעים רק עם האוזניים…או מקשיבים רק עם האוזניים אלה גם עם כול הגוף…..3. במהלך ההקשבה דלו יותר פרטים…משכו את הלקוח בלשון (זכרו שפת גוף ושאלה מלווה בהקשבה מבטיחה לך מכירה) …זכרו על תתחילו מכירה מהר מידי…רוקנו את הלקוח…יש לו המון מה לספר לכם…רק תקשיבוו…רוצים לשמוע עוד על המלצות לשיווק ומכירה…

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי
מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת