איך מרכיבים את תמהיל השיווק והמכירות

איך מרכיבים את תמהיל השיווק והמכירות

דורון עמית יועץ שיווק…חשוב לי ללמד אותכם במאמר הזה ולהעניק לכם טיפה מיסודות החשיבה בשיווק אסטרטגי…כפי שכבר הסברתי במאמרים קודמים גם בנושא השיווק וגם בנושא המכירות על מנת ליצור אסטרטגיה שיווקית  נכונה עליך לקחת את כול הפרמטרים של המוצר שלך, מה הוא יכול לעשות טוב ללקוח שלך, ומצב המתחרים שלך ובאיזה שטח אתה מתחרה…במקרה שלפננו שהוא אחד מלקוחותינו מדובר על מכון לשמיעה אשר היה קיים 20 שנה  כאשר האסטרטגיה השיווקית שלו היתה קליטת לקוחות הנשלחים לו ע"י 3 ארגונים גדולים הלא הם קופות החולים…כאשר קיבלנו את הלקוח יצרנו אסטרטגיה שונה בתכלית השינוי לאסטרטגיה שהיתה נהוגה…מה שלמעשה עשינו לקחנו את נקודת השבר של הלקוח במקרה הזה נקודת השבר היתה 1. מחיר מאד גבוהה למכשיר שמיעה. 2. לאור חוק חדש לו זכאי כול אדם מעל 65 שנה לקבל החזר כספי על מכיר המכשיר שצרך אך זאת רק לאחר ביוקרטיה קשה ומסובכת 3. שוק רווי מלא בשרלטנים שרק גרמו חוסר אמון ללקויי השמיעה במכוני השמיעה. מאחר והלקוח שלנו לעולם לא פרסם במדיה  ולא היה לו תקציב פרסום החלטנו לקחת אותו בתקציב פרסום נמוך אבל שיתאים לנעליו וגם ישא פרי למאמציו…יצרנו אסטרטגיה ראשית במציאת פרזנטור למכון…וכך עשינו..ולאחר מכן הוצאנו בתקציב זהום עלונים כאשר המסר הוא ברור חד וחלק….בוא אלינו למכון, תבדק, יותאם לך מכשיר, תקבל את הנחות הקופה וצתא עם מכשיר שמיעה ביד….בדרך זאת יצרנו ללקוח אמון במכון הותיק שלנו,  הימנעות מהצורך לעבור את כול הביוקרטיה לקבלת ההחזר…דבר שהיווה למבוגרים מעל גיל 65 שיברון רב..ומכשיר שמיעה איכותי עם בית של 20 שנה…בכיס…..כמובן שהמבצע סחף הצלחה רבה והמשכנו להדפיס עלונים נוספים…ובסך הכול בעלות נמוכה יצרנו מהפכה  ברוחיות יפה למכון השמיעה…הגושפנקא לנכונות הפעולה שנקטנו זה עמדתם של הנהלת  אחת הקופות שהתריע בפנינו כי נפסיק את הפרסום….כאן ידענו שניצחנו….אחיי ואחיותי שיווק ופרסום זה לא מדע מדויק…זה הגיון, דמיון, יצירתיות והכי חשוב החלטה נכונה….דורון עמית יועץ שיוו, יועצי שיווק

www.doronamit.co.il

doron@doronamit

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עיסקי

אנו מציעים לכם ליווי מלא ובנוסף ייעוץ עיסקי המוביל ל-100% הצלחה מוכחת בהגדלת המכירות והרווחים שלכם. מטרתנו שתבואו להרוויח יותר מהכסף ומהעסק שלך ותעבדו פחות

ליווי עסקים

אם אתם בעלים של עסק או חברה ואתם רוצים להצליח, להיות הטובים ביותר, לתת שירות טוב יותר ללקוחות שלכם ולהנות מרווחים ואיכות חיים גבוהה אבל

בניית תוכנית עסקית לעסקים קטנים

מדוע למעשה עסק זקוק לתכנית עסקית? מהי בניית תוכנית עסקית לעסקים קטנים? והאם בכלל זה נחוץ בהתחלה או באמצע התהליך. מי שרוצה להקים עסק חדש

יועץ שיווקי מומלץ

בחירת יועץ שיווקי שיצליח ליצור שינוי אמיתי בעסק היא למעשה משימה לא פשוטה כלל. כדי להמנע מטעויות, להלן כמה טיפים לזיהוי יועץ שיווקי מומלץ, ואיך

חברת ייעוץ לעסקים

אצלנו תמצאו חברת ייעוץ לעסקים אשר משלבת ייעוץ עסקי פרקטי ממוקד עם יצירתיות וגמישות שמאפשרת לנו להוביל אותך להצלחה שלך. אנו לא יושבים סתם ומחכים

שיווק מוצר יועץ אסטרטגי

לגבי שיווק מוצר יועץ אסטרטגי לקראת תהליך של שיווק מוצר יועץ אסטרטגי יכול לסייע בבניית התוכנית האסטרטגית והשיווקית. את התוכנית השיווקית יש לבנות לאחר האבחון של

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן