איך מרכיבים את תמהיל השיווק והמכירות

איך מרכיבים את תמהיל השיווק והמכירות

דורון עמית יועץ שיווק…חשוב לי ללמד אותכם במאמר הזה ולהעניק לכם טיפה מיסודות החשיבה בשיווק אסטרטגי…כפי שכבר הסברתי במאמרים קודמים גם בנושא השיווק וגם בנושא המכירות על מנת ליצור אסטרטגיה שיווקית  נכונה עליך לקחת את כול הפרמטרים של המוצר שלך, מה הוא יכול לעשות טוב ללקוח שלך, ומצב המתחרים שלך ובאיזה שטח אתה מתחרה…במקרה שלפננו שהוא אחד מלקוחותינו מדובר על מכון לשמיעה אשר היה קיים 20 שנה  כאשר האסטרטגיה השיווקית שלו היתה קליטת לקוחות הנשלחים לו ע"י 3 ארגונים גדולים הלא הם קופות החולים…כאשר קיבלנו את הלקוח יצרנו אסטרטגיה שונה בתכלית השינוי לאסטרטגיה שהיתה נהוגה…מה שלמעשה עשינו לקחנו את נקודת השבר של הלקוח במקרה הזה נקודת השבר היתה 1. מחיר מאד גבוהה למכשיר שמיעה. 2. לאור חוק חדש לו זכאי כול אדם מעל 65 שנה לקבל החזר כספי על מכיר המכשיר שצרך אך זאת רק לאחר ביוקרטיה קשה ומסובכת 3. שוק רווי מלא בשרלטנים שרק גרמו חוסר אמון ללקויי השמיעה במכוני השמיעה. מאחר והלקוח שלנו לעולם לא פרסם במדיה  ולא היה לו תקציב פרסום החלטנו לקחת אותו בתקציב פרסום נמוך אבל שיתאים לנעליו וגם ישא פרי למאמציו…יצרנו אסטרטגיה ראשית במציאת פרזנטור למכון…וכך עשינו..ולאחר מכן הוצאנו בתקציב זהום עלונים כאשר המסר הוא ברור חד וחלק….בוא אלינו למכון, תבדק, יותאם לך מכשיר, תקבל את הנחות הקופה וצתא עם מכשיר שמיעה ביד….בדרך זאת יצרנו ללקוח אמון במכון הותיק שלנו,  הימנעות מהצורך לעבור את כול הביוקרטיה לקבלת ההחזר…דבר שהיווה למבוגרים מעל גיל 65 שיברון רב..ומכשיר שמיעה איכותי עם בית של 20 שנה…בכיס…..כמובן שהמבצע סחף הצלחה רבה והמשכנו להדפיס עלונים נוספים…ובסך הכול בעלות נמוכה יצרנו מהפכה  ברוחיות יפה למכון השמיעה…הגושפנקא לנכונות הפעולה שנקטנו זה עמדתם של הנהלת  אחת הקופות שהתריע בפנינו כי נפסיק את הפרסום….כאן ידענו שניצחנו….אחיי ואחיותי שיווק ופרסום זה לא מדע מדויק…זה הגיון, דמיון, יצירתיות והכי חשוב החלטה נכונה….דורון עמית יועץ שיוו, יועצי שיווק

www.doronamit.co.il

doron@doronamit

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן