איך מרכיבים את תמהיל השיווק והמכירות

איך מרכיבים את תמהיל השיווק והמכירות

דורון עמית יועץ שיווק…חשוב לי ללמד אותכם במאמר הזה ולהעניק לכם טיפה מיסודות החשיבה בשיווק אסטרטגי…כפי שכבר הסברתי במאמרים קודמים גם בנושא השיווק וגם בנושא המכירות על מנת ליצור אסטרטגיה שיווקית  נכונה עליך לקחת את כול הפרמטרים של המוצר שלך, מה הוא יכול לעשות טוב ללקוח שלך, ומצב המתחרים שלך ובאיזה שטח אתה מתחרה…במקרה שלפננו שהוא אחד מלקוחותינו מדובר על מכון לשמיעה אשר היה קיים 20 שנה  כאשר האסטרטגיה השיווקית שלו היתה קליטת לקוחות הנשלחים לו ע"י 3 ארגונים גדולים הלא הם קופות החולים…כאשר קיבלנו את הלקוח יצרנו אסטרטגיה שונה בתכלית השינוי לאסטרטגיה שהיתה נהוגה…מה שלמעשה עשינו לקחנו את נקודת השבר של הלקוח במקרה הזה נקודת השבר היתה 1. מחיר מאד גבוהה למכשיר שמיעה. 2. לאור חוק חדש לו זכאי כול אדם מעל 65 שנה לקבל החזר כספי על מכיר המכשיר שצרך אך זאת רק לאחר ביוקרטיה קשה ומסובכת 3. שוק רווי מלא בשרלטנים שרק גרמו חוסר אמון ללקויי השמיעה במכוני השמיעה. מאחר והלקוח שלנו לעולם לא פרסם במדיה  ולא היה לו תקציב פרסום החלטנו לקחת אותו בתקציב פרסום נמוך אבל שיתאים לנעליו וגם ישא פרי למאמציו…יצרנו אסטרטגיה ראשית במציאת פרזנטור למכון…וכך עשינו..ולאחר מכן הוצאנו בתקציב זהום עלונים כאשר המסר הוא ברור חד וחלק….בוא אלינו למכון, תבדק, יותאם לך מכשיר, תקבל את הנחות הקופה וצתא עם מכשיר שמיעה ביד….בדרך זאת יצרנו ללקוח אמון במכון הותיק שלנו,  הימנעות מהצורך לעבור את כול הביוקרטיה לקבלת ההחזר…דבר שהיווה למבוגרים מעל גיל 65 שיברון רב..ומכשיר שמיעה איכותי עם בית של 20 שנה…בכיס…..כמובן שהמבצע סחף הצלחה רבה והמשכנו להדפיס עלונים נוספים…ובסך הכול בעלות נמוכה יצרנו מהפכה  ברוחיות יפה למכון השמיעה…הגושפנקא לנכונות הפעולה שנקטנו זה עמדתם של הנהלת  אחת הקופות שהתריע בפנינו כי נפסיק את הפרסום….כאן ידענו שניצחנו….אחיי ואחיותי שיווק ופרסום זה לא מדע מדויק…זה הגיון, דמיון, יצירתיות והכי חשוב החלטה נכונה….דורון עמית יועץ שיוו, יועצי שיווק

www.doronamit.co.il

doron@doronamit

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

עסקים עם איחוד האמירויות

התועלות העסקיות שמאחורי השלום עם איחוד האמירויות

ב15.9.2020 נחתמה עסקת נורמליזציה בין איחוד האמירויות הערביות לישראל. עסקה זו הפתיעה רבים, אם כי קומץ קטן היה מודע לשלל המאמצים שהושקעו לאורך שנים מאחורי הקלעים. מהם הנתונים, מהן ההזדמנויות וכיצד מוטב לפעול?

שיווק ופרסום

הכנסה חדשה ישנה לתקשורת בישראל

סיפור קצר. בעל חברה בתחום מסוים יושב במשרדו, מתעסק בדוחות האקסל, עובר על רשימת הלקוחות ונאנח עמוקות שהוא רואה את רשימת החייבים, בצר לו ניגש

הלוואת

הלוואת הסדר מכירים את זה?

הרבה מאד עסקים ואנשים נכנסו למעגל פושטי הרגל בשנה האחרונה 2020, לא רק כאלה שהם פושטי רגל גם כאלה שהחשבונות שלהם מוגבלים ולא יכולים לקבל "שקל" אשראי או "אסון ענק" שהלקוח נשאר חייב לבנק כסף., יש פעמים רבות שמרגע זה הבנקים או עובדי הבנקים מתייחסים אליך בזלזול וכאן הם חורגים מהפרסום שלהם "אנחנו אנושיים"

עסקים עם איחוד האמירויות

גם עסקים קטנים מייצאים לדובאי

כאשר השם דובאי נזכר אצל אזרחי ישראל ואנשי העסקים שבה, מיד נפתח חלום מול העיניים של "פאטה מורגאנה" מדינה יפה, גורדי שחקים, חופי ים מדהימים, עיר מודרנית, אנשים אינטליגנטים, בתי מלון מפוארים ומפנקים, אנשים מכול העולם, ניקיון סדר ובקיצור שילוב של האיים הקריביים עם לאס ווגאס.

יבוא יצוא

נכון שכדאי לייבא מסין והמזרח

זהו! נכנענו! סוגרים את המפעל, מפסיקים לייבא מאירופה או מארצות הברית, מפסיקים כל ייצור מקומי! כולנו עוברים לייבא מסין, מהמזרח ומהודו. זהו! אין עתיד לייצור בישראל, אין עתיד לייבוא מאמריקה, לייבוא מאירופה . סיו! היא מנצחת!

עסקים עם איחוד האמירויות

ייבוא מדובאי וייצוא לדובאי

דובאי ומדינות המפרץ כולל מדינות המזרח, שוק שעד היום היה שייך רק לחברות הגדולות כאשר ייצאו או ייבוא מוצרים דרך מדינות צד שלישי, ואילו היום נפתחו לכלל היצרנים, הסוחרים והמשקיעים בארץ, וזה הדבר היפה בשלום המדהים שהונחת לפתחנו.

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן