איך מרגשים ומפתיעים את הלקוח

איך מרגשים ומפתיעים את הלקוח

ייעוץ שיווקי…איך היינו מתרגמים את אחת המודעות של ספקי מוצרי החשמל לביית בו הם מכריזים כי מוצר שלישי חינם….אם לשפוט על פי המודעה…יש כאן מסר חזק…יש כאן חידוש…יש כאן ריגוש הצרכן…ויש במודעה כזאת גם  אלמנט של  הנעה לפעולה..קרי ביקור באולם התצוגה…שהרי מוח האדם עושה לעצמו חשבון….אקנה מיקרוגל, אקנה מכונת כביסה ואקבל מקרר מתנה (כי כך המודעה מכריזה -מוצר שלישי חינם על כול המותגים ועל כול המוצרים) חכם….אבל אני כיועץ שיווק שמאד מאמין בלרגש ולחדש ללקוח כול יום מחדש…הולך גם לשורות הקטנות ומחפש היכן נמצא הק'ץ?…אז למטה כבר ראיתי באותיות הקטנות ש-לא כולל מחשוב-התמונות של המוצרים להמחשה בלבד-כפוף לתקנון-כפוף למגוון פרטי הרשת בחנות בלבד ו-ט.ל.ח….כבר כאן לקוח חכם…נעצר….מצד אחד אומרים לי מוצר שלישי חינם על כול המותגים ועל כול המוצרים….אבל למטה אומרים לי דבר והיפוכו ומזכירים תקנון שאת תקנותיו אני לא מכיר….מאחר והמודעה פורסמה על ה"סדין" בעיתון…סדין בעיתון הווה אומר מודעה על עמוד שלם בכותרת של יום השישי…מודעה גדולה…אז אם המפרסם היה מתכוון למה שנכתב בגדול אזי היה מפרסם בקטן את התקנון ונותן לי להבין   אם כדאי לי להגיע או לא….מאחר והיום בפרט ענף החשמל הוא שוק פורה באינטרנט יכולתי לעשות השואה ולראות את הכדאיות….לא אמשיך במילים כי לא ביקרתי בחנות ואני לא יודע למה התכוון המשורר באותיות  הקטנות (את הגדולות הבנתי) אבל חשוב לציין בפני המפרסמים…הגימיק והחידוש שאתם בצדק מביאים ללקוחות הוא מהלך שיווקי נפלא….האותיות הקטנות בו אתם מוציאים את הערמונים מהאש רק דופקות לכם את הפרסום…..יוצאים במבצע התכוונו אליו בכול רמח אבריו…הלקוח הישראלי חכם ונוהג בתבונה…אל תנסו לסובב…זה לא משתלם בסופו של דבר…וכבר הזכרנו את המכירה הבטוחה של לקוח שבע מביא איתו עוד עשרה…רוצים לשמוע איך מחדשים ומרגשים את הלקוח…התקשרו

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן