איך מקדמים מותג

כן חברי קוראי המאמרים….הנה למדנו על עוד תרגיל ביחסי ציבור…הנה למדנו את תרגיל ביחסי ציבור…..עובר דרך היחצנים לעיתונות ולתקשורת…התקשורת מדווחת….ויש מי שגוזרים קופון..כן על מי אני יכול לדבר…המוחצן התורן רמי לוי (כמובן שאין לי שום דבר נגדו ההפך…מבריק) יחסי הציבור סיפרו לעיתונות על מסע ומתן…המנייה של רמי לוי קפצה ליומיים של שופרסל ירדה ליומיים ובטח כאן מישהו גזר קופון כספי, קופון עסקי, קופון ביחסי ציבור ובהאדרת המותג "רמי לוי" בצדק….והנה לכם איך רותמים את התקשורת המלבבת לצרכים עסקיים גרידא….ואוו זה ענק…אני אומר לכם כיועץ עסקי וכאיש יחסי ציבור…..זה מבריק…כי עכשיו כולנו עוד יותר יודעים שרמי לוי יותר זול מכולם….ולכן מרביתנו נעדיףלרכוש שם….ויש מרויח אחד רמי לוי, בעלי מניותיו…שחלקם זה אנחנו…אז למה לא…עם כול סיפורי התספורות והדוחות ההפסדיים…זה פתיל אור בכיף… ואפילו אני כותב עליו…. דורון עמית יועץ עסקי

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

אם גיליתם טעות בכתיבה אנה חזרו אלינו