איך מעלים את ערך החברה

האם באמת ניתן היום לקבוע ערך של חברה לפי נתוני המאזן שלה.

 

אם המאזנים של החברות משקפים הלכה למעשה את ערכם הפיננסי, הציבורי, המיתוג, ערך המותג או שהפרמטר הזה כבר אין לו את אותה משמעות כפי שהייתה בעבר.

 

נדהמתי בחודש האחרון לשמוע את ערכו של "מותג" אשר עלה לאוויר בשנתיים האחרונות, עוד יותר נדהמתי לשמוע כי ל"מותג" הפסד שנתי גבוה אבל ערך כספי "שלא יסולא בפז" ביחס לזמן קיומו ובשוק הרווחיות הנמוך בו הוא עוסק. ואז נדלקה אצלי מנורה כי חברה או עסק המקבל פרגון בתקשורת הוא זה שמעלה את ערכה אבל בסכנה איומה שהרי להעלות ערך חברה רק על פי איך שהתקשורת שופטת אותה היא סכנה גבוהה בדיוק כמו ניפוח בלון אשר יכול להתפוצץ מקוץ של שושנה.

 

לפני שנים נשאלו אלה שהלכו ללמוד תקשורת "למה לכם ללמוד מקצוע שאין בו עשייה" אבל השואלים לא הפנימו שכוחה של התקשורת הוא לייצר מלחמות, ליצור דרמות, להוביל מנהיגים, להיות החלק הדומיננטי בכול החלטות של ממשלות, גופים, חברות עסקיות גדולות וקטנות כאחד, ולפעול על פי אמות מידה של התקשורת. (אסור לוותר על התקשורת, התקשורת היא שומר הראש הקיומי שלנו לכל העוולות הנעשות ע"י נשיא מדינה, ראש ממשלה, שרים, ומקבלי החלטות המשפיעות על כל אחד מאתנו כולל חברות ציבוריות ועסקים בתחומים שונים)

 

ובחזרה לתחום העסקי החברה שלך יכולה להיות מפסידה בפועל אבל מרוויחה בתחום ה"מיתוג" שלה, נחשקת בתחום ה"מיתוג" שלה או ההפך מרוויחה כספית אך מפסידה תקשורתית.

 

לא בכדי פונות חברות עסקיות במשק הישראלי ליועצי תקשורת, לאנשי יחסי ציבור וזאת על מנת להשיג ערך מוסף גבוהה לחברה מעבר לקריאת המאזן הכספי שלה.

 

בעלי עסקים הרוצים בתקופה זאת לפתח את המותג שלהם הגם שמאזן הכספי שלהם לא מראה זאת מוטב שיפנו ליועצי תקשורת, ליועצים עסקיים ולאנשי יחסי ציבור על מנת להוסיף את הערך המוסף הזה על מנת להצעיד את עסקם שנים קדימה. החשוב הוא שזה יהיה בבקרה וללא צורך בהפרזת ייתר (ולא קבעתי שלא צריך להפריז מאחר ובכדי להיות עם הראש מעל המים חייבים לייצר דרמות כאלה ואחרות.

 

עסקים זה לא קטע פשוט, אך מי שיודע למשוך בחוטים נכון יכול להגיע למיצוי העסק שלו גם בלי מאזן המראה רווחים כל שנה.

 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עיסקי

אנו מציעים לכם ליווי מלא ובנוסף ייעוץ עיסקי המוביל ל-100% הצלחה מוכחת בהגדלת המכירות והרווחים שלכם. מטרתנו שתבואו להרוויח יותר מהכסף ומהעסק שלך ותעבדו פחות

ליווי עסקים

אם אתם בעלים של עסק או חברה ואתם רוצים להצליח, להיות הטובים ביותר, לתת שירות טוב יותר ללקוחות שלכם ולהנות מרווחים ואיכות חיים גבוהה אבל

בניית תוכנית עסקית לעסקים קטנים

מדוע למעשה עסק זקוק לתכנית עסקית? מהי בניית תוכנית עסקית לעסקים קטנים? והאם בכלל זה נחוץ בהתחלה או באמצע התהליך. מי שרוצה להקים עסק חדש

יועץ שיווקי מומלץ

בחירת יועץ שיווקי שיצליח ליצור שינוי אמיתי בעסק היא למעשה משימה לא פשוטה כלל. כדי להמנע מטעויות, להלן כמה טיפים לזיהוי יועץ שיווקי מומלץ, ואיך

חברת ייעוץ לעסקים

אצלנו תמצאו חברת ייעוץ לעסקים אשר משלבת ייעוץ עסקי פרקטי ממוקד עם יצירתיות וגמישות שמאפשרת לנו להוביל אותך להצלחה שלך. אנו לא יושבים סתם ומחכים

שיווק מוצר יועץ אסטרטגי

לגבי שיווק מוצר יועץ אסטרטגי לקראת תהליך של שיווק מוצר יועץ אסטרטגי יכול לסייע בבניית התוכנית האסטרטגית והשיווקית. את התוכנית השיווקית יש לבנות לאחר האבחון של

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן