איך מנצחים בשיווק

איך מנצחים בשיווק

יועץ שיווקי דורון עמית, כיצד משווקים, כיצד יוצרים חוויה שיווקית…במאמר זה חשוב לי להדריך את תושבי אשדוד, ראשל"צ ורחובות כיצד אנו משתמשים במוח שלנו על מנת שנוכל לשווק ולמכור את מוצרינו או שירותינו….מאמר זה הוא מתוך סדרה של מאמרים שאני כותב בגוגל על מנת שאנשים העוסקים בתחום השיווק יטמיעו גם שיטות אלה בתהליכי תכנון השיווק והמכירה שלהם….ראשית במקרו חשוב לי להדגיש כמו שעשיתי במאמרים קודמים בנושא כי מחקרי המוח בעשור האחרון הביאו אותנו לתובנות מדהימות ביחס כיצד נוכל להשתמש בכלי מדהים זה קרי המוח שלנו לתועלת מערך השיווק והמכירות שלנו….למעשה במקרו של המקרו המוח שלנו בנוי מ-3 מוחות….המוח החדש (חשיבה הגיונית) המוח האמצעי (חשיבה רגשית) והמוח הקדמון (מקבל ההחלטות) המוח הקדמון הינו המוח האבולוציוני שלנו שהולך אם האדם בגלגוליו השונים כול הזמן…..איך זה קשור לעולם השיווק והמכירות…אז במאמר זה אתן לכם את ששת הגירויים המיוחסים לחלק זה של המוח אותו תוכלו לפתח בעצמכם ולהגיע לתובנות איך לגרום שמוח זה יקבל החלטה לרכוש את המוצר דווקא שלכם….1. המוח הקדמון ממוקד בעצמו…2.המוח הקדמון רגיש לניגודיות…3.המוח הקדמון מחפש את המוחשיות….4.המוח הקדמון זוכר מה ראשון ומה אחרון…5. המוח הקדמון הוא חזותי….6. המוח הקדמון מגיב בעוצמה על רגש….עכשיו כול אחד מקוראי המאמר יעשה את האינטרפטציות על כול תכונה שכתבתי כאן כאשר אני יעזור לו בדוגמא אחת להבין את האמור ולהשליך על שאר התכונות….כמו שאמרנו המוח הקדמון זוכר מה ראשון ומה אחרון….נניח שיש לכם מוצר שעולה 5000 ש"ח …נאמר מחיר גבוהה….אבל אנחנו יכולים למכור את המוצר ב-6 תשלומים…..המחיר שנגיד ללקוח בתחילת קטע  הצגת המחיר יהיה: 833 ש"ח… המוח הקדמון מאותו רגע זוכר את ה-833 ש"ח …כול מספר שתגידו לו אחר כך כבר לא נספר אצלו….833 בהתחלה 833 בסגירה…וכך ניצחתם חלק ממכירה….רוצים לשמוע עוד התקשרו

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן