איך מוסיפים מוצרים להגדלת המכירה

איך מוסיפים מוצרים להגדלת המכירה

הגדלת סל המכירות!

כמה טוב לו יכולנו להגדיל את סל המכירות שלנו וללקוחותינו להגדיל את הקניות שלו אצלנו.

 נכון, בדרך כלל אנו מכוונים בעסקים ע"פ המוצרים אותם אנו מוכרים, למעשה לקוחות מגיעים אלינו על מנת לרכוש את המוצר או השירות אותם התכוונו לרכוש מאתנו. אך כאשר אנו מסתכלים על הסביבה הקמעונאית בה אנו מסתובבים אנו מגלים כי הרבה מאד מוצרים נלווים מוצעים לנו בחנויות סקטוריאליות כאשר אין קשר בין מהות החנות ומוצריה לבין מוצרים נלווים הנמכרים בה.

 התרגלנו כבר למצוא בסופרמרקט טלוויזיות, בחנויות לצרכי משרד כלי ניקוי, ועוד ערבובים כאלה ואחרים הנמכרים לנו מכול עבר ועבר.

 כ יועץ עסקי וכמי שנותן ייעוץ עסקי אני נשאל הרבה פעמים האם זה לא יגרום נזק תדמיתי למכור מוצרים שהם פחות תואמים את המוצרים הנמכרים בחנות, ותשובתי בדרך כלל היא כן, בהחלט, יש אפשרות למכור מוצרים סינרגטיים למוצרים הנמכרים בחנות הסקטוריאלית מבלי לפגוע בתדמית החנות או אולי במותג שלה. קחו לדוגמא חנויות מותגים בתחום האופנה וראו כיצד הם מחברים הנהלה, אביזרים, חגורות, בשמים, הלבשה תחתונה ועוד.

 שיטות מכירה 

אני לא מציין בהמלצתי כאן את כול מוצרי הקופה במרכולים או ברשתות הגדולות שם יש ללקוח זמן רב לבהות במוצרים אלה ואפילו לחשוק בהם עת אומרת הקופאית "תרצה משהו מהמבצעים שלנו" אז לקוח שלא נעים לו להגיד לו לקופאית החיננית הוא רוכש מוצר או שניים ואילו הלקוח השני אשר כבר בדק בעיניו את מוצר הקופה והמבצע הנלווה לו יסכים לרכישה של המבצע המוצע ורק אלה אשר באו לרכוש מוצר וזהו! יגידו יפה "לא תודה" ויישארו עם הקנייה שרכשו.

כול עסק ועסק יכול למכור מוצרים נלווים בחנותו, עסק למוצרי טבע יכול למכור ביגוד ספורט בסיסי, מצחיות, כובעים, ועוד, חנויות ריקושט יכולים למכור קרמים למרוח על העור כאשר הם בשמש היוקדת או במסע כומתה, חנויות ספרים יכולים למכור יומנים וכלי כתיבה, מכבסות יכולים למכור סבונים וריחניים בריח הכביסה שלהם, נגריה יכולה להציע גם כיסא נדנדה ,וכך אפשר כאן למנות כול כך הרבה פריטים שיכולים להימכר בנוסף למוצרים הנמכרים.

גם בתחום השירותים יכולים להימכר שירותים סינרגטיים פרי הסכמים עם בעלי מקצוע שונים, הרופא הפרטי ימכור את שירות המכון הפרטי, עורך הדין יציע את שירותי ראיית החשבון השותף אתו בסינרגיה לקוחות, וכך יכולים פתאום לצוץ רעיונות שממש לא חשבתם עליהם אבל באמת יכולים להכניס לכם עוד הכנסה כתוצאה מאד מילת מכירה קלה.

אנו נמצאים בעולם שהתחרות בו קשה, ולכן כול רעיון טוב אשר ישנו שכר בצידה מקובל ומתאים בעולם העסקים העכשווי.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן