מה עדיף לקדם בגוגל

חברת דורונט החברה הגדולה בישראל לקידום אתרים עומדת לפטר 30 עובדים

החברה טוענת כי מצוקת האשראי של לקוחותיה היא הגורם לפיטורים בין עובדי החברה.

יכול מאד להיות שזה המצב, שבאמת לקוחות לא משלמים, אבל לא בגלל הסיבה הזאת אני כותב את המאמר הזה.

הסיבה שאני כותב את המאמר הזה היא להכניס חשיבה שונה בקרב מיליוני הלקוחות אשר מודעים לשתי צינורות פרסום במנוע החיפוש GOOGEL האחד קידום אורגני, אלה תוצאות החיפוש המופיעות לא במיקום של הפרסום, והמימון בשיטת ה-PPC תשלום לפי הקלקה הממוקמת במיקום העליון של דף החיפוש או מצדו הימני (בגרסה העברית)

כאשר אנו מנהלים קמפיין של פרסום בשיטת ה-PPC אנו קובעים את נוסח המודעה, גם בכותרת וגם בשתי השורות הניתנות לנו ולמעשה אנו יכולים ליצור הנעה לפעולה בעקבות המסר הפרסומי שאנו רוצים ואפילו לקבוע דף נחיתה ייעודי שיוביל את הלקוח לקנייה או להתעניינות במוצר או בשירות שאנו רוצים לשווק.

 לעומת זאת בקידום האורגני, מקדמי האתרים מקדמים את מילות המפתח (הסיווג) בצורה אורגנית כאשר אין להם שליטה כלל ועיקר מה תהיה הכותרת (יהיו מקדמי אתרים אשר יצהירו כי לפי האינדקס בסרגלי מנוע החיפוש כך גם תופיע המודעה של האתר המקודם אורגני) למרות זאת GOOGEL היא זאת שקובעת את הכותרת במנוע החיפוש בקידום האורגני.

אם כך היכן הבעיה?

כל מקדם אתרים יודע כי בשנתיים האחרונות GOOGEL עורכת מהפכה במנוע החיפוש שלה, היא אינה רוצה להיות "דפי זהב" של הדור, ובתוצאות האורגניות שלה יופיעו חברות עם פרסומות, המודל העסקי שלה והצהרת הכוונות שלה מול המשתמשים במנוע החיפוש שלה היא ליצור חווית משתמש אשר עונה מענה מידי לבקשתו של הלקוח קרי המקליק את השאלה. מאחר ובמקומות האורגנים GOOGEL לא מקבלת תשלום עליהם, אזי יש לה את כול הלגיטימציה ליצור איזה כותרות שהיא רוצה ובצדק, אם יש שאילתה לגבי "יועץ עסקי" היא תכתיר איזה אתר עם תוכן ייתן את המענה ללקוח, תיצור כותרת מתאימה, ותזרוק לאוויר הדפים המונפשים במנוע החיפוש שלה.

מ-כאן צריך לבוא החשש של הלקוח המשלם אלפי שקלים עבור קידום אורגני, כי ברגע ש-GOOGEL תחליט איזה כותרת לתת לאתר, או יותר מזה ברגע ש-GOOGEL תשנה שוב מדיניות, כל ההשקעה שהושקעה בקידום האתר אורגני תרד לטמיון, וחבל על הכסף.

אנחנו יודעים, שדפים אורגנים לא עושים את הבאזז, מה שעושה את הבאזז היא אותה מודעה ממומנת או תהליך של שיווק מחדש ב-GOOGEL. הם אלה המודעות הבטוחות, המניעות לפעולה, וזה למעשה היתרון של עלות תועלת תמורה מלאה לתשלום בתוכנית הפרסום של ADWORDS של GOOGEL.

כאשר מקדם האתרים ישכנע אותכם לכאן או לכאן אנא השתמשו עם השכל שהערתי כאן בכתבה

קראו עוד על שיווק מחדש REMARKETING ב-GOOGEL

אם גיליתם טעות בכתיבה אנה חזרו אלינו