איך כן נוכל למכור

הכל מתחיל ונגמר באיש/ת המכירות שלכם!

אנחנו מוכרים ומתקשרים עם בני אדם. אנחנו מוכרים בן אנוש לבין אנוש

זה לא משנה מה אנחנו מוכרים (אם נשים לב למותג קוקה קולה הוא לא מוכר בפרסום בקבוקי משקה הוא מוכר חוויה, רגש, צעירות, דרך חיים והכל באמצעות המדיה) הלוואי ובדרך זאת יכולנו למכור כל דבר אבל קוקה קולה הוא אחד!!! ואנחנו מדברים על עסקים קטנים אשר הצלחנו למצוא את נקודת המיתוג והבידול שלה רק שאין לנו מספיק כסף (וגם לא צריך) לפרסם ולגעת בכל לקוח ביד.

 

למעשה מצאנו בעסק הקטן את הבידול והייחודיות שלו, הבנו שעסקים חפצי חיים אלה עסקים שלא מורידים מחירים והדרך היחידה לקשר בין ייחודיות המותג ללקוח היא באמצעות אנשי או נשות מכירה מנוסים. לא אני לא מתכוון לאותם שועלי מכירה אשר ימכרו כל מיני קומבינות בשוק ההון והדיור, אנשים כאלה הם שורפי מותג, היכולים לעשות מכה וללכת, אבל את המותג הם יחסלו. כוונתי היא לאנשי מכירות שיודעים לקרוא את הצד השני ולהחדיר להם את ערך המותג והכדאיות שברכישת מוצרי או שירותי המותג.

 

קיימים היום הרבה מאד אנשי מכירות המגיעים אלינו מהחברות הסלולריות, ממרכזי הטלמרקטינג, מכל האחמשים והמלצרים במסעדות הרשת אבל עדיין אנשים אלה לא מבינים איך למכור את ערכי המותג כי הם רגילים לתסריט של שיחה ולצד השני זה נשמע כמו מכונה משומנת שעונה להם ולא הבנאדם שציפו שיעמוד מאחורי המותג שפורסם.

 

השאיפה שלי שאנשי המכירות שאני מדבר עליהם יהיו אנשים אנושיים ורגשיים (ולא כל 2 דקות שיחה יבקשו את כרטיס האשראי ורק יפחידו את הלקוח) כאלה שיודעים בדטונציה מיוחדת להיכנס לאוזן האנושית ולתת את התחושה שהשיחה נסובה ברמה האישית והרגשית, כאלה שידעו לנסוך בטחון אצל הלקוח ולקנות את ליבו בד בבד עם הוכחת צדקת מכירתו. ואנשים כאלה קשה להשיג.

 

רק אנשי מכירות כאלה ואני מדבר על אנשי מכירות בהגדרה של הדבר וגם שאר האנשים העובדים בעסק ויש להם את הגישה עם הלקוח יוכלו לאושש את האמת שהושקעה בעמל רב בפרסום, אנו כבעלי עסקים יודעים כמה עולה לנו להביא לקוח לעסק או להתקשרות לעסק וכמה חשוב שתתבצע כאן המרה של מכירה ולא רק פעולה של "לשכת מודיעין"

קראו: אנחנו עושים משהו לא נכון בקידום האתר שלנו

 

אנשי מכירות כאלה צריכים להיות מתודרכים באופן אישי או בקבוצה על מנת שיוכלו להגיע לרמות גבוהות של שיחת מכירה אנושית, היום, רוב הקורסים לאנשי מכירות הם מתכתיים, המונים, שואפים למכירה מידית והן בהן חשיבה לזמן ארוך.

 

לעומת זאת הצוות שלנו מכין אנשי מכירות בחברות בעסקים ובארגונים שיפעלו לפי הפרמטרים שציינו למען העמקת תודעת המותג אצל הלקוח הפוטנציאלי משפחתו וחבריו.

 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן