איך יוצרים פרסום מוכר לעסקים

איך יוצרים פרסום מוכר לעסקים

 המלצות לפרסום נכון בירושלים

עולם הפרסום מורכב ממסר שיווקי, עיצוב וגרפיקה ויזואלי המקשרת בין המסר לבין העיצוב כאשר המטרה הסופית היא להניע את הלקוח לפעולה קרי רכישה של המוצר אותו המשווק מפרסם.

שנים הורגלנו לחשוב כי הוויז'ואל "התמונה" הם אלה שמביאות את המטרה ללקוח "הנעה לפעולת הקניה" ושנים רבות הייתה אמרה שגורה בפינו כי תמונה שווה 1000 מילים.

אך עם התפתחות חקר המוח בעשור האחרון הבנו כי למילים יש כוח אדיר כלפי בן האנוש (הלקוח) הפוטנציאלי ואז חברות פרסום התחילו להשתמש יותר במילים חזקות מאשר בוויז'ואל.

לא שאנו פוסחים על הוויז'ואל הוא חשוב ויש לו תפקיד מכריע בעולם הפרסום, אבל המילים לא פחות חשובים בעולם הפרסום לקידום המטרה שלשמה מאמר זה נכתב בתור קובץ המלצות ללקוחות המפרסמים הן באמצעות משרדי פרסום והן באופן עצמאי.

בקובץ המלצות זה בואו נבחן מספר פרמטרים: ודווקא אתחיל בדוגמא לא טובה בכדי להמחיש:

במרכז ירושלים נפתח בוטיק למכירת פלאפל…

השלט המאיר פנים שנכתב למען פרסום הבוטיק החדש אומר:

פלאפל חם וטעים טיגון במקום!

לכאורה מצאנו כאן את המילים "פלאפל חם וטעים" שזה בהחלט מעלה את מיצי הקיבה וגורם להנאה לפעולה. אבל אליה וקוץ בה שתי המילים האחרונות "טיגון במקום" לוקחות את הלקוח למחשבה שני צעדים אחורה.. "טיגון במקום, משמע "שמן" "שמן עמוק" אולי זה שמן שקיים כבר כמה ימים? זה שמן, זה לא בריא וכ"ד.(במקרה זה בחירת המילים הייתה לא נכונה) ומה כן הייתי מעביר במסר: "פלאפל חם וטעים תוצרת ביית" כאן מוחדרות למוחו החכם של הלקוח גם פלאפל חם וטעים וגם פלאפל נעשה בבית מה שתמיד מבטיח ניקון ושמירה על תזונה נכונה"

עכשיו בואו נעבור למילים בפרסום שמניעים את הלקוח לפעולה:

הקלק כאן, לחץ כאן, כתוב לנו, שלח פקס, שלח מייל, הרשם, בוא לראות, בוא לנסיעת מבחן, בוא לטעום, בקר אותנו, קח קופון הנחה ובוא, נסה אותנו, שלח אלינו לקוח.

ירושלים עיר בחלקה של מסורתיים ושומרי שמיים. הנה כמה מילים מובנות במסר פרסומי לקהל יעד זה:

כתר, חכמה, בינה, חסד, גבורה, תפארת, נצח, הוד, הדר, אמונה, יישר כוח, מלכות.

חשוב להטמיע כי בכול מילה שאדם נחשף אליה קיימת סינרגיה אדירה עם תובנה מובנת בין מחשבה, רגש והתנהגות.

לכול אדם יש את המילים המגרות את נימי מחשבותיו במוחו והם אלה אשר יפעילו אותו בבואו לקבל החלטות או לעשות פעולות. לפיכך כאשר בוחנים את המילים הנכונות עבור מסע הפרסום של המפרסם יש להשתמש בתחביר של מילים המגרות את הלקוח ויביאו אותו לפעולה של קנייה או לכול הפחות להתעניינות במוצר או בשירות.

כמו שאנו יודעים, נושא המחיר תופש חלק חשוב בהעברה של מסר פרסומי. בשום פנים ואופן אסור להדגיש את המילה "חינם" כי היא יכולה לפעול לשני כיוונים "כול אדם הגיוני יודע שאין דבר כזה חינם וחינם עולה לו יותר יקר" ניתן להשתמש במילה חינם במידה ואתה מעביר מסר " שלם על אחד וקבל את השני חינם" זה מסר הגיוני למוחו של הלקוח. אך יש עוד מילים המעבירים תחושה של חינם ללקוח כגון:

עצור, חדש, לראשונה, אל תפספס, לזמן מוגבל, אל תפסיד, זה נכון, חגיגה אמיתית, סגנון חיים, ללא תשלום, הראשון ב, הפתרון שחיפשת, סנסציה, חתכנו מחירים, חסכוני, יצא לשוק, זכית, הצעה מיוחדת, הצעה שאי אפשר לסרב לה, דוגמאות ללא תשלום, האחרון, חיסול כללי, לאור פשיטת רגל, ועוד רבים אחרים.

תמיד צריך לזכור שבמוחו של הלקוח חשיבה הגיונית, ולכם שהוא נתקל במסר לא הגיוני הוא רואה זאת כאיום עליו ולא על רצון לרכוש מוצר או שירות

בואו נצא רגע מעולם הפרסום ונלך את המכירה העצמית, כאשר אנו רוצים למכור את עצמנו בקורות חיים, בשיחה עם חבר פוטנציאלי וכ"ד.

שקול, מפוכח, לא תלוי, בעל יוזמה, "עשר" (עשר זו דוגמא טובה למה שהשתרש במוחנו כ-משהו טוב שהרי 10 זה מספר אבל ברבות השנים אנשים פתחו סלנג עם המילה "10" שלה התכוונו באמירה מול אדם טוב וחיובי) ועוד.

חברה העוסקת במוצר מקצועי תעביר במסריה חלק מהמילים האלה:

בדיקות קפדניות, תו תקן, חתומים על, גישה מובילה, מאתר תקלות, בקרת איכות, יעילות, בצורה מדויקת, ביתר תשומת לב, וכ"ד.

מה שאנו למדים ממאמר זה הוא הצורך לשים את המילים הנכונות גם במסר החד השיווקי דהיינו מסר הפתיחה וגם בתת הכותרות אשר אנו מציינים בכול מסר שיווקי הן עם זה בעיתון, בטלוויזיה, באינטרנט או בעלון של החברה או העסק.

צריך לזכור כי תמונה לבד או חשיבה כי אכן תמונה תעשה את העבודה, שגוייה מיסודה ולכן חייבים להיעזר במשרד פרסום עם קופירייטינג מקצועי שיודע לחבר את המילים ולחבר אותם עם מחלקת העיצוב (גרפיקה) של משרד הפרסום.

כמו בכול מקצוע, הפרסום הוא מקצוע חשוב ונלמד במכללות היוקרתיות ביותר בארץ ובעולם (קחו את מחלקת הגרפיקה והעיצוב הנלמדים באוניברסיטה בצלאל אשר בירושלים)

לפעמים אנו עוברים על פרסום של לקוחות שהקשר בין המסר שלהם לבין המציאות אינו דומה או תואם כלל וכלל, וכול השקעה שעשו, פשוט ירדה לטימיון. לכן חשוב מאד לעבוד עם משרד פרסום להעברת המסר ולמציאת שופרות הפרסום עם העלויות הנמוכות ביותר

02-6252980

www.hdp.co.il

www.doronamit.co.il

ron@hdp.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן