איך יוצרים יותר מכירות בעסק

איך יוצרים יותר מכירות בעסק

טיפים והמלצות לאחד שיווק ומכירות!

קטגורית האמירה היא כי שיווק זה לא מכירות, וזה נכון

אך האם זה נכון בכול מקרה.

האם בעסקים או חברות שאין מחלקת שיווק (על כול המשתמע מכך) אז אין שיווק ויש מכירות?

 שיווק זה דבר נכון, השיווק בכללותו משפיע על כול התהליכים בארגון, במפעל, בחברה, או בעסקים המשווקים ומוכרים שירותים. ההגדרות שבשיווק ממפות את התהליכים שהתוצאה הסופית שלהם היא מכירות, הגברת מכירות, ופרסום.

קראו עוד על שיווק

חברות ועסקים אשר לא מעסיקים אנשי שיווק, אך מעסיקים אנשי מכירות, או שלא מחזיקים גם אנשי מכירות ומנהלים את המכירות שלהם דרך האינטרנט, או מסתפקים בלקוחות המגיעים אליהם בעקבות פרסום פרטני שהם עושים או כול דרך אחרת, מחויבים לפעול על פי תורת השיווק, אבל לא התורה הנלמדת במכללות או באוניברסיטאות, תורה שתבלבל אותם לחלוטין, הפירוש הפשטני של התורה הנלמדת באקדמיה היא זאת שצריכה להתוות את הקו בשיווק הנכון של העסק.

 למעשה הבקשה שלי מעסקים או מחברות אשר פועלים בצמצום כוח אדם בתחום המכירות: מנהל מכירות, אנשי מכירות, עובדי דלפק מכירות, טלמרקטינג. היא לפעול למיצוי תהליך המכירות המקסימלי לסוג העסק.

לצורך זה צריך לבחון בעל העסק או החברה את הפרמטרים הבאים:

 ללמוד את הצורך של הלקוחות ולמפות אותם

להתאים את המוצר/השירות, האריזה לרצון הלקוח (הווה אומר מענה לצרכיו של הלקוח) דוגמא מוחצנת: אם אתם מייצרים ידיות שנוחות לאחיזה ביד שמאל, תעבירו את הייצור לנוחות באחיזה של יד ימין. למה? אתם בטח יודעים את התשובה. מאחר ורוב האנשים מתנהלים ביד ימין יותר מאשר יד שמאל.(זאת הייתה דוגמא פראית על מנת להמחיש)

לבדוק את רמת המחירים של המתחרים (לבדוק אם רמת המחירים בשוק לסוג המוצר או השירות שאתם משווקים או נותנים)

למצוא את הערך הנוסף שיש למוצר שלכם "ולהדגיש אותו" במכירה, באריזה ובפרסום.

זכרו! זה שמצאתם כי השוק מוכר את המוצר הדומה ל-שלכם במחיר שאתם יודעים כי עולה לכם יותר-אסור לכם בתכלית האיסור למכור במחיר השוק! אתם חייבים למצוא למוצר או לשירות ערך עודף, ערך נוסך, שיאפשר למכור את המוצר במחיר שלכם.

התאימו גרפיקה ועיצוב למוצר שלכם, זכרו! לקוחות רוכשים דרך חוש הראייה. מה שארוז יפה, מה שמצייר יפה, מה שמושך מבחינה ויזואלית את העין הוא זה שיתפוש את הלקוח ויחבר אותו למוצר (גרפיקאים ומעצבים לא נולדו לצייר ציורים)

תהיו לראש ולא לזנב בענף שלכם, ותשאפו לציין תמיד כי "אתם מומחים" במוצרים או השירותים שאתם מוכרים.

מנהלי העסק או החברה שלא יתחבאו במרדי החברה מאחורי מזכירות ועוזרים, בעלי העסק הם מנהיגי העסק, וכמנהיגים הם מחויבים להיות מלפנים.

מכירות עושים כול יום, וכול היום, עסק שלא עושה מכירות כמוהו כעסק שהכריז על עסקו גזירה של סגירה.

לא מצליחם להטמיא שיווק ומכירות בעסק, לא מצליחים למצוא את הערך המוסף שיביא לכם את הסיבה שלא להוריד מחיר, לא יודעים כיצד לשווק ולפרסם, לא יודעים כמה ממון נשאר לכם בכדי לקדם את העסק, קחו לכם יועץ שיווק.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן