איך בכל זאת מתגברים על בעיית מחיר המכירה

הסוגיה שמטרידה אותי היא נושא התחרות על המחיר שמתפשטת לכלל תחומי המשק.

כאשר על כל שתי מטר יש לך עסק מתחרה ונוסיף לזה את השוק הגלובלי העולמי באינטרנט, בחנויות הפטורות ממכס, ובערי הבירה של מדינות העולם וזה בתחום הקמעונאי שלא לדבר על ענף המקצועות החופשיים שם התחרות הולכת ומעמיקה כאשר כל שנה יוצאים בוגרים בתחום ראיית החשבון או עורכי הדין ובכלל במקצועות החופשיים בו העובד שלך הפך לעצמאי ו"גונב" את הלקוחות שלך, והעובד שלו עושה לו אותו דבר וחוזר חלילה, והמכירות הפכו להיות פונקציה של מחיר "אתה נותן לי מחיר "זול" טרתי משמע אני קונה או מזמין"

יחסי נאמנות בין חנות לצרכן איש מקצוע ללקוח כבר מזמן נגמרו והיכן שאתה מקבל בזול שם אתה קונה, זו הסיבה שהפרסום ב"גוגל" כל כך חשוב כי לא משנה אם קנית פעם בחנות אחת או ביצעת עבודה אצל בעל מקצוע. ברגע שאתה צריך מוצר או שירות אתה עושה "גוגל"

אבל אם תשאל לקוחות מה הם מעדיפים הם יאמרו לך "קנית זול שילמת יקר" לקוחות בתת מודעות האנושית שלהם יודעים את האמת אך מתביישים לספר לחברים כי שילמו מחיר סביר, הכי IN זה להצהיר "תראו איך קניתי את השעון הזה (המותג המזויף) בכלום כסף.. ואוו כולם מתלהבים אבל אחרי שלושה חודשים השעון זרוק בארון.

שאל אנשים שהכסף מצוי בכיסם מה הם מעדיפים מוצר במחיר "זול" או שירות במחיר "זול" או מוצר ושירות במחיר סביר את התשובה אתם יודעים.

אבל אחרי כל ההקדמה הזאת המטרה שלי שחנויות ונותני שירותים בגדר בעלי המקצוע החופשי יקבלו מחיר סביר תמורת עבודתם. ולשם כך עסקים חייבים להיות יותר פתוחים עם הלקוחות שלהם הקיימים והפוטנציאלים. נכון אי אפשר להסביר ללקוח את מה שאני כותב כאן במאמר אבל כל בעל עסק שיתרגם את המילים או הכוונה שאמליץ כאן תהיה שגורה בפיהם.

אנחנו צריכים לזכור שהלקוחות שלנו בראש ובראשונה הם בני אנוש "בני אדם" עם רגש, הגיון, סדר מסוים, ותובנות מהחיים ולמקום הזה אנו צריכים להגיע אני למשל הייתי מאד ממליץ לענות ללקוח שמשווה מחירים או טוען שאצל השני מאד בזול הייתי עונה לו "שאנשים עובדים בשביל כסף וכאשר הם מורידים מחירים החשק הזה לא קיים אלה רק הרצון לקחת את העבודה" התוצאה מבחינתם של המוכרים "בזול" כלל לא חשובה ומכאן הרי שקנית בזול ושילמת יקר. על תזלזלו באינטליגנציה של הלקוח, הלקוח כבר מכיר את כל השתיקים של המוכרים המנסים למכור להם מבצעים (לדוגמה: לא בעונה מחיר של בושם עולה לצרכן 480 ₪ – במחיר של מבצע מציעים ללקוח 3 בשמים במחיר של בושם אחד) הלקוח יודע שזה עבודה בעיניים, די, נגמרו כל התרגילים האלה מול הלקוח, עכשיו צריך לדבר להגיון של הלקוח, לרגש של הלקוח, למוח האנושי של הלקוח.

אני לא אומר שנצליח ב-100% לשכנע שהרי יש הרבה חכמולוגים שחייבים להרגיש את הסבל על גופם אבל אם נקלע לאחוז ניכר מהלקוחות "הרווחנו".

כן זה דורש מאתנו יותר מאמץ, אבל המאמץ שווה.

התחברו יותר ללקוח, במסר, בפרסום, בכותרות, בפרונטאליות, תהיו יותר יצירתיים בכוון שהמלצתי לכם.

אפשר לשכפל ולהעצים את הגישה הזאת

איך בכל זאת מתגברים על בעיית מחיר המכירה

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
ייעוץ עסקי

הסיכון בקידום אתרים

הסיכון בקידום אתרים בדקתי במנוע החיפוש כמה אתרי אינטרנט יש במילת המפתח "קידום אתרים" עלו לי 20 מיליון תוצאות. 20 מיליון תוצאות! מדהים! אנחנו אוכלוסייה

פשיטת רגל
הבנק ואנחנו

למה פשיטת רגל

מאד חשוב להתיעץ עם יועץ עסקי טרם הולכים להליך של פשיטת רגל ומיד אחה"כ לקבוע תור אצל עו"ד

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן