איזו הצעת מחיר תתנו ללקוח

איך קובעים מחיר מכירה

ישנם מגוון עסקים אשר יכולים בטקטיקת המכירות שלהם להוריד את מחיר המכירה והתחרות במחיר לעסקים אלה אני קורא "עסקי הסופרמרקט" ולמה סופרמרקט? מתוך מגוון מוצרים גדול הרי שסופרמרקט יכול לסבסד מספר מוצרים מובילים, לקרוא להם מבצע, להביא את האנשים את מרכז המכירה ואז מעבר למוצרים המסובסדים או אלה אשר קראו להם מבצע הם מאזנים בזה שאנשים רוכשים מוצרים אחרים במחירי המחירון הוא מעבר לכך, קחו לדוגמא המוצרים הפתוחים כמו מחלקת החמוצים בסופרמרקט רגיל הם מוצרים רווחיים מאחר והם נקנים בתפזורת זולה ומשווקים ללקוח במחיר מופקע. נסו לדמיין כמה אנשים מקברים את דוכן החמוצים.

רוב העסקים בתחום השירותים והמוצרים הבלעדיים (מקצועיים) אינם כאלה ולכן קביעת מחיר המכירה היא פחות גמישה מבחינת מוצר אחר יכסה את הרווח של המוצר המוביל.

הדבר מתבטא יותר בתחום השירותים המקצועיים, כאן הגמישות היא פחותה וכל מי שהולך בטקטיקה של מחיר עלול שלא להצליח בעסקיו. לדוגמא כיום יש ריבוי של עורכי דין בשוק, למעשה הלקוח לא יכול לפרוט את נושא המחיר שנאמר לו מבחינתו העבודה של נותן השירות היא אותה עבודה ולכן לא סביר לו שהוא ישלם אצל עו"ד א כך ואצל עו"ד ב כך.

אבל זה לא נכון בעליל.

עו"ד א רק סיים את ההתמחות ופתח משרד ואילו לעו"ד ב יש משרד כבר הרבה שנים והניסיון אשר יש לו יכול להביא ללקוח ערך מוסף רב ככל שניתן שבסופו של יום מתורגם לכסף מה שחסר אצל העו"ד החדש או זה שעובד מספר שנים. וזה לא רק הניסיון והשנים כמו בכל התמודדות או בכל משחק כדורגל או ספורט זה שיש לו את החשיבה היצירתית, קיצורי דרך, המשחק וכמובן הניסיון הוא זה אשר בסופו של יום יוביל את הלקוח שלו לדרך מבטחים ולצערי לקוחות את זה לא מבינים. מחשבתם היא רק העלות הבסיסית המתבקשת מהם ע"י נותן השירות.

בכלל מי שהולך בטקטיקה של מחיר ולא מבדל את התכונות האמתיות שלו הרי שיגמור לא טוב ולא יגיע למטרות שהציב לעצמו כי מכל נקודה שלא נסתכל נבין כי המטרה הבסיסית של כל עסק היא להרוויח כסף. וכסף לא מרוויחים כאשר התחרות היא על מחיר ולא על איכות.

הדוגמאות שהבאתי כאן הם דוגמאות לשם דוגמאות כל עסק חייב למצוא את הבידול שלו ולשכנע את הלקוחות הפוטנציאלים להיעזר בשירותים שלהם או למכור את מרכולתם .

ישנם הרבה דרכים לשכנע את הלקוח לרכוש את השירותים או המוצרים במחיר הנקוב, ישנם הרבה דרכים מדוע מוצר יקר שמושקע בו הרבה יידע ניסיון חומרים טובים עדיף מאשר שירכוש מוצרים זולים אשר נמכרים בזול בכוונה ע"י היצרן רק על מנת שיתקלקלו מהר ויהיה צורך לרכוש מוצר חדש או בתחום השירותים עדיף בעל מקצוע עם ניסיון (ולא דווקא עם רואה החשבון שיש לו חבר במס הכנסה) אלה רואה חשבון שיש לו ניסיון ותק בגישה ובמהלכים להשיג ללקוח את התוצאות הטובות ביותר שבשורה התחתונה זה כסף.

אז מה שווה עלות או איכות החוסכת עלות בענק

תחשבו על זה בבקשה.

על תורידו מחירים כל כך מהר העיקר לקבל את העבודה

חשבו על ההשקעה, הניסיון, הלימוד שעלה לכם כל כך הרבה כסף, ועל היתרון שאתם מביאים ללקוח שגם זה מתבטא ב"המון כסף"

אנא חשבו לפני מתן הצעת מחיר

עם מצאתם טעות במאמר אנא כתבו לנו

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

להפיק את המקסימום מייעוץ עסקי

מאחר וייעוץ עסקי הוא לא דבר נלמד באקדמיה ההכשרה הנכונה של כזה זה ניסיון וכמה שיותר רחב ועדיף ניסיון של אדם שהיה בעצמו איש עסקים ולא כשכיר אלה כיזם כאן תשיגו עלות מול תועלת

יועץ עסקי שיווקי
הלוואת

יועץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי מחייב את היועץ להתמחות בעולם השיווק והמכירות שהוא החלק המכניס כסף לעסק או לחברה, בכף ידינו נמצא כלי הפרסום האדיר מכל הדורות וכמי שמקדם חברה חייב שיתמחה מעבר להיותו יועץ עם ניסיון גם הבנה ומומחיות בבמה המרכזית של המכירות

עסק בקשיים
ניהול משברים בעסקים

עסק מדשדש

אלפי עסקים עומדים לקרוס ולא מרגישים את זה, למה? מאחר ומנכ"ל החברה או בעל העסק עסוק בתפעול העסק ולא בניהולו

סגירת עסק
הלוואת

האם לסגור את העסק?

בעלי עסקים מקבלים החלטות לסגור עסק לפני שהתיעצו עם יועץ עסקי, טעות

יועץ עסקי בכיר
יועץ כלכלי

יועץ עסקי בכיר

שאנחנו בוחרים יועץ עסקי כדאי שנבחר יועץ עסקי בכיר, למה? כי כאשר שוכרים יועץ עסקי לעסק או לחברה הוא חייב להיות בעל ניסיון רב וכזה תמצאו אצל יועץ עסקי בכיר

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן