תכנון שיווק יעיל בעסק

 אנשים רוצים לעשות עסקים.

אנשים מלאים ברעיונות, לכול אדם יש חלום משלו, אנשים עוסקים כבר בעסקים, האחד מורה לריקוד, השני מדריך ומלמד בתחום המחשוב, השלישי עם רעיון לאפליקציה בסמארטפון, הרביעי רוצה להקים עסק בתחום המזון, החמישי רוצה לפתח קייטרינג, לשישי יש רעיון לפתוח חנות של מותגי יוקרה, השביעי מלמד פיתוח גוף, השמיני מעסה שרוצה להתפתח בתחום, וכך אני יכול להמשיך ולמנות מאות ואלפים של יזמים ש"הרעיון שלהם" "החלום שלהם" הוא להתקדם.

יש, יש מקום לפתח עסקים חדשים, האפשרויות והפוטנציאל קיימים, הבעיה היא שאנשים לא חושבים נכון! ומכאן טמון הכישלון במיזם או בעסק החדש.

כ-יועץ עסקי, אני רוצה לתת לכם דוגמא: יזם בעל עסק שכבר פועל מספר שנים בעסק שלו, מוציא פליירים (עלונים) מדי פעם, נמצא עם דף ב-פייסבוק, ועושה עוד כמה פעילויות שיווק, בראש שלו הוא יודע שאם הוא חילק פליירים (עלוני) הווה אומר ש-3% הוא צריך לקבל החזר, כלומר פנייה של לקוחות. הבחור מחלק פליירים, ממשיך לפרסם בפייסבוק, אבל לקוחות חדשים לא מגיעים והוא מתקיים רק מפה לאוזן. למעשה הוא לא מבין מה הוא לא עושה נכון.

ובכן, בכדי לשווק נכון, בכדי שהמסר יהיה ברור, בכדי שהלקוחות יבינו מה רוצים מהם צריכים להעביר להם מסר ברור. לדוגמא אם אתה מורה לפיתוח קול ואתה רוצה שיותר סטודנטים ילמדו פיתוח קול, אל תראה להם פיתוח קול, שכנע אותם למה כדאי שילמדו פיתוח קול, ודווקא אצלך. יותר מזה עסקים רואים את "ד" אמתם, הם מסתכלים על העסק מנקודת המבט שלהם, זה טעות, זה לא נכון, בגלל זה יועץ שיווק או יועץ עסקי  יכול לשנות את המהלך מקצה לקצה.

יועץ עסקי ויועץ שיווק, זה חיוני בעסק בדיוק כמו שהמחשב חיוני בעסק, רוב בעלי העסקים חושבים ומאמינים כי זאת הוצאה, אבל לא, ממש לא, וככול שאני נתקל עם יותר בעלי עסקים חברות ואפילו תאגידים גדולים אני מקבע את התובנה שעסקים לא יכולים להסתכל מעבר לסביבה שלהם, ורק אנשים מקצועיים, כן.

ב-ייעוץ עסקי ובייעץ שיווק חייבים הרבה מאד דמיון, וראייה מרחבית, וזאת על מנת לקדם את העסק החדש, העסק הקיים, או העסק שהתקיים כבר הרבה זמן ופריצה ממשית לעבר המטרה הנכספת של עשיית רווחים וכסף לא הייתה לו.

מי ייתן ויותר ויותר עסקים ובעלי מקצועות חופשים יטמיעו את הצורך שלהם במקצועיות בעסקים שלהם, ולא ייגשו לגרפיקאי, יעצבו פלייר, ידפיסו ויחלקו ויצפו לגדולות.

קראו עוד על שיווק

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן