שיווק מכירות יועץ שיווק שיווק נכון כיצד משווקים רעיונות שיווק

לא, על תאמינו כי הלקוחות שלכם הולכים למתחרים.

על תאמינו כי למתחרים שלכם יותר קל מכם!

על תאמינו כי המתחרים שלכם לא סובלים בדיוק כמותכם!

לא על תאמינו שהדשא אצל השני יותר ירוק!

כאשר יורד גשם הוא יורד על כולם, כאשר יש יובש הוא יבש אצל כולם!

דרך החשיבה כאשר מחליטים להעסיק יועץ עסקי או יועץ שיווק צריכה להגיע ממקום אחר!

 כמי שנותן ייעוץ עסקי ומתבל אותו בליווי עסקי זה ברור שהחברה או העסק מקבלים יתרון  על פני האחרים, אבל העוקץ הוא לא בעשיית הדברים או האלמנטים ש"לא" נעשו בתחום העסק "טלמרקטינג" "פרסום בגוגל" "פרסום יותר מסיבי בגוגל" "חלוקת פליירים" "ואולי פרסום בעיתון או הרדיו המקומי" לא! זה כולם יכולים לעשות, אין אנו צריכים יועץ שיווק אשר יידע לעשות את הדברים עבורנו או להדריך אותנו כיצד עושים זאת, יותר מזה יכול להיות שהעסק או החברה בכלל לא יכולים להרשות לעצמו להשקיע ממון ולא משנה כרגע הסכום הנדרש עבור פעילויות אלה.

 מי מאתנו לא מכירים את דרכי השיווק הבנליים, הרגילים, הכלים המיושנים העומדים לרשותנו ובכלל היום כאשר אנו מוצפים במסרים של כאלה הרוצים למכור לנו פרסומים מפרסומים שונים ובמדיות כאלה ואחרות מוכרות או פחות מוכרות מה יבדל אותנו משאר העסקים או המתחרים שלנו!

 איך מוכרים ודווקא בעסקים הקטנים

ומכאן מגיע הנעץ, מכאן מגיע העניין, מכאן מגיעים לנקודה שהיא צורכת חשיבה עמוקה ומעמיקה אבל כמו תמיד היא זאת שיוצרת את הבז, לא הכלים הם החשובים בשיווק ומכירות שהרי הם בסך הכול כלים שכולם משתמשים בהם, כולם מכירים אותם, אין כאן מקום להמציא את הגלגל מחדש, אין כאן איזו דרך סתרים שרק אדם אחד בעולם יודע אותה ואין בילתה.

 כ יועץ שיווק שיווק ומכירות הוא הרעיון שעומד מאחורי המוצר, דמיון, רעיון, חשיבה יצירתית, עיצוב, שם, חדשנות, מפתיע, לא רגיל, מיוחד, כזה שיהיה נחשק בידי הרוכשים אותו, כזה שהרבה מאד אנשים ידברו עליו, זה הבסיס העומד מאחורי מוצר נמכר או שירות מוצלח. היום החשיבה היא לא ב-איך אנו משווקים או מוכרים ללקוח, החשיבה היא ברעיון איך אנו נכנסים ישירות למוחו של הלקוח ולרצון שלו להיות חלק מאלה שיש להם את המוצר! ואין דוגמא יותר טובה מזה הוא מכשיר ה-I-PHONE הנחשק (נכון אנו לא הולכים למכור IPHONE) אבל הרעיון הוא אותו רעיון.

 לכן, על תאמינו כי אתם מפסידים לקוחות לטובת המתחרה, חשבו איך אנו הופכים את המוצר שלנו לכזה שהלקוח ירצה לרכוש דווקא מאתנו ולא מהמתחרה ובזה שורש העניין.

 הכותב הוא דורון עמית מומחה יצירתי לשיווק ומכירה 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן