פרסום באינטרנט מקדם את העסק

 בכתבה זאת אני לא בא בהצהרה קטגורית כי כול מי שיש לו חנות או עסק ברחובות או מרכזי הקניות בישראל, יסגור אותו עכשיו ויעשה מעבר אל החנות הווירטואלית קרי האינטרנט. לא. לא זו הכוונה. את חווית הקנייה בקניון, או במרכז הקניות לעולם לא נצליח להעלים מהצרכן הישראלי (או העולמי) אך בהחלט אנו יכולים להתכוונן לכוון אתרי האינטרנט כמנוף עסקי להוסיף לנו לקוחות חדשים, ולהשתמש באינטרנט כפלטפורמת מכירות כהתייחסות לאינטרנט כבמה המרכזית.

כ-יועץ עסקי מאד התרשמתי מהשקת האתר של חברת "קסטרו" בין מותגי האופנה המובילים בישראל אשר הקימה חנות אינטרנטית כדוגמת אחיותיה בעולם הגדול, וזאת למרות שרשת "קסטרו" פרוסה ברמה יפה בכול קניון או מרכז קניות בישראל, וזאת למרות שרשת "קסטרו" היא רשת מרוויחה, וזאת למרות שעדיין לקוחות הצורכים אופנה יסתובבו בקניון או במרכזי הקניות בכדי ליהנות מחוויית הקניה, מהמדידה, מזה שהחבר או החברה יחוו את הדעה וכיו"ב. למרות כול זה לקחה החברה צעד קדימה והקימה את החנות הווירטואלית באינטרנט.

נהוג לחשוב, והאמת שזה נכון, כי חברה אשר יש לה אתר אינטרנט אזי יכולה למכור את מוצריה במחירים נמוכים יותר, בתחום האופנה זה נכון לגבי כול הרשתות בעיקר מחו"ל כמו GAP, ADIDAS,NIKE'BANANA REPABLIC,TOMY והרבה אחרים. האמת שרכישה במחירים מוזלים באינטרנט עושה הגיון גם לצרכן שהרי הוא מקשר שבאינטרנט אין עלויות המועמסות על מחירי הבגדים הנמכרים בקניונים או בחוצות המרכזים הסואנים.

כ-יועץ עסקי, בחנתי כמה חברות אשר מציעות באתר האינטרנט הנחות משמעותיות למרות שיש להם מרכזי מכירה לדוגמא: השכרת רכב ב" שלמה סיקסט" 15% הנחה. שירותי ממשלה כמו הוצאת חדרי מלון בהנחה של עד 30%. הנחות בבנק לאומי על פעולות מקוונות. הנחות בביטוח של עד דרכון ב- 25% הנחה. נסיעה באוטובוס לאילת בהנחה של 15% .מכשירי סלולר בהנחות. הנחות בביטוח של עד 35%. רכישת ספרים בסטימצקי של עד 15% ועוד רבים וטובים המציעים הנחות משמעותיות ברכישה באתרי האינטרנט.

בעלי עסקים בישראל קטנים כגדולים חייבים להפנים את המאמצים שצריכים לעשות על מנת להופיע בבמת הפרסום העכשווית, זאת ועוד בנוסף למיליוני מכשירי הסמארטפון שנוספו לאביזרם האישי של כול צרכן וצרכן ושפע הפרסומות הקופצות לו או בחיפוש אחר מוצר או שירות נדרש.

כן, אנו מוצפים באינפורמציה, אנו מדליקים את ה-WAZE שלנו בכדי שיוביל אותנו למחוז חפצנו ובדרך קופצות לנו הצעות מהצעות שונות לאורך הדרך, אנו נמצאים במיקום מסוים ואז יודעת האפליקציה להקפיץ לנו שם של מסעדה או פיצרייה קרובה כאשר רירי הבטן עולים לנו למעלה וכבר דורשים לנגוס באיזו ארוחה כזאת ואחרת.

זה העולם שאנו נמצאים בו, ובעלי עסקים חייבים, אבל חייבים לדעת להיעזר ביועצים עסקיים על מנת שימשכו קהל לקוחות דווקא אל בית העסק שלהם.

חייבים לשמוע איך לקדם את העסק שלכם

דורון עמית יועץ עסקי

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן