פרסום באינטרנט ובמובייל צו השעה

 עולם האינטרנט חובה לקיום עסקים בעשורים הקרובים.

עולם האינטרנט שינה דרמטית סדרי עולם.

עולם האינטרנט מחק קטגוריות של עסקים ותעסוקה שלמות, פתח חלונות ודלתות למקצועות חדשים חולל, מחולל, ויחולל מהפכה בתחום העסקי והתעסוקתי כאחד. 

כ-יועץ עסקי לפעמים נדמה לי כי ישראל נמצאת למטה למטה בחשיבה של בעלי עסקים קטנים, בינוניים, וחברות בסדרי גודל כאלה ואחרים. בעלי עסקים עדיין משתמשים באתר האינטרנט שהקימו רק מהסיבה שזה שיהיה אתר אינטרנט כמו לכולם ולא יותר מזה ולא השכילו להפנים שעולם האינטרנט למעשה הוא, ורק הוא, יהיה הבמה המרכזית של המסחר, העסקים, והפעילות העסקית בעולם ובארץ. 

יש כאלה החושבים כי אתר האינטרנט צריך להיות כשמו המילולי "אתר" כביכול "אתר הנצחה" אז שלא. וממש לא. אתר אינטרנט חייב להיות פעיל הן ברמה הפנימית שלו והן בשיווק החיצוני שלו. אני חייב לחזור על דברי שוב ושוב ולנעוץ את הנעץ האומר כי אתר אינטרנט העומד כגולם בין מיליוני אתרי האינטרנט בעולם לא יביא לבעליו דבר וחצי דבר. יותר מזה ככול שלא יושקע בתפעול אתר האינטרנט ושיווקו ברבים כך ילך ויפחת קהל הלקוחות או אלה המתעניינים במוצר או בשירות המוצע ע"י העסק. 

ראו לדוגמא את חברות הסלולר והתקשורת בישראל, הם אלה שהביאו עלינו את בשורת "שירות הלקוחות" לפי השיטה האמריקאית, הם אלה שהתארגנו נפלא לאור השינויים בשוק והפכו את אתרי האינטרנט שלהם למרכז שירות החוסך להם כסף וממון רב בכוח אדם ובהוצאות תפעול כך שהם משיטים חסכון זה על הלקוחות (נכון בניגוד לרצונם. אך הם חייבים לפעול לפי גלי השוק) כך גם בשאר העסקים בישראל עם זה עסקים מכרתיים ואם זה עסקים בתחום השירותים. 

מכאן באה השאלה. מה עושים? שהרי עם מדברים על שיווק אתרים באינטרנט, מדברים על להופיע באמת בבמה המרכזית הלוא הוא מנוע החיפוש GOOGEL . ולאור הסטטיסטיקות כי המחפשים במנוע זה מסתפקים רק בצפייה בעמוד הראשון אזי איך מיליונים של עסקים יכולים להידחס לעמוד הראשון הן בתוצאות האורגניות (קרי התוצאות ש-גוגל מחליטה להעמיד) ואו התוצאות הממומנות שמשולמות ע"י הלקוח אך גם כאן אף אחד לא מבטיח למפרסם כי ימוקם במקומות הגבוהים של תוצאות אלה. 

אז מה כן עושים: אם מדברים על התוצאות האורגניות בו גוגל קובעת מי יופיע שם הרי שעבודת קידום האתרים עליהם אתם שומעים חדשות לבקרים, הפכה להיות עבודת נמלים טרתי משמע, גוגל באמצעות האלגוריתמים החכמים שלה מונעים כול פיקציות או מניפולציות שהיו פתוחים בפני מנהלי קידום אתרים והפכה את קידום האתר רק ע"פ איכותו ועד כמה הוא מתקרב לתוצאות החיפוש של המקליק על השאלה הרלוונטית בתוצאות החיפוש. בכדי להיות ממוקמים בעמוד הראשון בגוגל במילת המפתח המתארת את פעילות העסק או החברה צריך לטרוח ברמות על ולבנות ולרפד את האתר בחומר איכותי וייחודי לאתר עצמו. (להזכירכם פעם היה תוהו והוו בתחום קידום האתרים עת מאמרים הועתקו מאתר לאתר, חוות של אתרים שהוציאו קישורים לאתרים המקודמים והכול כפיקציה לקדם את האתר) וזה נגמר. ועם זה נגמרו הרבה מאד עסקים קטנים ואפילו נערים שפתחו עסקים לקידום אתרים נעלמו מן העולם ומי שנשאר זה אותם עסקים עם יכולות כתיבה וקידום אמיתיים ללא טריקים ושטיקים למיניהם. 

כ-יועץ עסקי מעטים הם העסקים או החברות שאתר אינטרנט לא יכול לקדם את עסקיהם וגם להם במידה ויוכנס אתר כזה הוא רק יכול להגדיל להם את המכירות כתוצאה מאינפורמציה לגבי השירות. 

עסקים חייבים להופיע על במת האינטרנט, אתר האינטרנט לא יכול להיות גולם, הוא צריך לתת ערך מוסף ותנועה באתר, בנוסף אתר אינטרנט חייב שיקבל תנופה שיווקית, יש דרכים לעשות זאת בתקציב לא גדול, אך מי שבאמת יודע לעשות זאת זה מקצוענים, ולא רק מקדמי אתרים מהדור הישן. 

חייבים לשמוע איך מקדמים את העסק

התקשרו עם דורון עמית

054-8087706

doron@doronamit.co.il

www.doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן