יתרון גדול (מעבר לשאר היתרונות) שיש לתאגידים הגדולים והמותגים הנחשקים הינו תחום הקשר הדיגיטלי בין המותג לבין הלקוח, המותגים הגדולים פיתחו אפליקציות וחיבורי מחשב בינם לבין הלקוחות שלהם ובדרך זאת הפכו את הלקוחות ללקוחות שבויים שלהם.
קחו מותגים כמו אורנג, פלא פון, סופרפארם, הוט, קוקה קולה, סלקום, בזק, מאקו, פיצה האט, בורגר, ועוד רבים וטובים ומצאו כמה נוח ללקוחות ולמשתמשים הסופיים להיעזר בתקשורת הדיגיטאלית עם מותגים אלה. כלקוח, הגר בעיר הפריפריה או בתל אביב או בכול עיר אחרת בא לך פיצה במוצ"ש, במקום להתחיל להתקשר לשאול מה יש לבדוק מה המבצע, להזמין, לתת את פרטי כרטיס האשראי דבר שלוקח זמן ובפרט שריר הפיצה כבר נמצא בגרון שלך, אתה פשוט נכנס לאפליקציה ותוך שתי דקות הפיצה בתנור ובמהלך החצי השעה הקרובה הוא נלעס על ידך ובני משפחתך. את אותה נוחות אפשר לזקוף לאפליקציה של "גט טקסי" איזה כיף של אפליקציה, האפליקציה יודעת היכן אתה ומכוונת את המונית ישר אליך, במקום להתקשר, לבדוק אם יש מונית בתחנה, ולחכות, אתה פשוט משחק באפליקציה כבמשחק רגיל והופ דלת המונית נפתחת בפניך ואתה בדרך ליעד שלך.
זהו רק חלק קטנטן מהשירות הדיגיטלי אותם מותגים גדולים או ממציאי אפליקציות משתמשים ומקרבים את הלקוחות עוד ועוד אל המוצר או השירות, וזהו למעשה העתיד והחזון! שעסק שעוסק ברחיצת מכוניות תהיה לו אפליקציה המאפשרת ללקוח שלו להתקשר עם האפליקציה לבדוק עם פנוי או לקבוע זמן להגעה ואז כאשר הרכב נכנס לשטח הרחיצה הוא ישר נכנס למכונת השטיפה, זהו שירות לקוחות סקסי בתחום אחד של החיים שלנו וגם בתחום זה המגוון של השירותים היכולים להינתן הוא עצום.
למעלה מ-60% מהאוכלוסייה בישראל משתמשת בסמארטפון ונעזרת באפליקציות ייעודיות לשירות או למוצרים, לקוחות המורגלים בשימושי הסמארטפון מעדיפים שירותים קלים ונוחים המוצעים להם ע"י עולם הדיגיטלי בסמארטפון ועדיין במחשב או ב-I-PAD, כמו בעבר שעסקים קטנים איחרו את הרכבות בחוסר ההבנה שלהם להקים אתר לעסק שלהם, או להתפשר להקים אתרים שהוצעו להם ע"י ענקי פרסום כמו דפי זהב או בזק 144 והסתפקו בדף שניתן להם כי לא האמינו כי עולם ה-WEB הוא זה שיחבר את עסקם ללקוחות שלהם כך היום עסקים לא מפנימים שהם חייבים להיות בדיגיטל אחרת הם פשוט לא יהיו, וחבל,
עסקים שרוצים להמשיך ולשרוד בעולם הכלכלי החדש חייבים להתקדם ולפתח את המודלים העסקיים הדיגיטליים שלהם וליצור ערך תחרותי/ ובמקרים רבים אף להמציא את עצמם מחדש.
העולם העסקי/עולם המקח והממכר/עולם התעשייה והשירותים/ עובר היום מהפך בשנית, תוך עשור או שניים כבר אנו נדרשים לתוכניות עסקיות חדשות, להערכה מחדש של הפעילות שלנו, לחשיבה מחודשת איך אנו מקרבים את הלקוח שלנו פנימה.
כמי שנותן ייעוץ עסקי או כ-יועץ עסקי אני מתעקש להוביל מהלכים אלה בחברות ועסקים בכול התחומים, אני יודע כי העולם הדיגיטלי המשתנה לנו כול עשור או שניים במאה הקודמת ובמאה הנוכחית הם המהלכים המחייבים כול עסק בישראל להתחבר אליו, ראשי מלא ברעיונות ישימים לקרב כול ארגון, עסק, תאגיד באשר הוא אל עולם הדיגיטלי העכשווי. זכרו! בחברות ההייטק הגדולות, בחברות הזנק השונות, ואצל תאגידי הענק הדיגיטליות כבר יושבים ומתכננים את השלב הבא!
בעלי עסקים וחברות, על תאחרו את המועד, עכשיו זה הזמן להוציא את הראש מבין הכריות ולהכריז על פיתוח העסק וקידומו באמצעות עזרים דיגיטליים, זכרו. מה שהיה טוב אתמול כבר משעמם היום, זה העולם שאנו נמצאים בו ולכן רבים מהעסקים שלא מצליחים להרים את הראש זה בגלל שהם לא עושים חיבור נכון בין ניהול, שיווק, טכנולוגיה ויציאה מהקופסה הנוחה.
כמי שמוביל את המהלך של שיתוף טכנולוגי בעסקים ובחברות, התקשרו לקבל ייעוץ