על תדחפו ללקוח

מדוע אנחנו ממשיכים להשקיע במדיה,

מדוע אנחנו חושבים כי פרסום והצגת מוצר או שירות עדיין עובדת אצל הלקוח הפוטנציאלי!

מדוע אנו לא מבינים כי הלקוח היום הוא מלך, הוא רוצה את המרחב שלו להסתכל, להחליט, לבחור ורק אז לרכוש.

היום כאשר ללקוח יש את הכוח בלחיצת כפתור להעדיף ספק או לחפף ספק אחר, מה כבר יכול לעשות הפרסום הרגיל, העיתונים, הטלוויזיה, הרדיו, אולי רק דבר אחד. יחסי  ציבור, כי בכול זאת שהאוזן או העין תופשת שם, פזמון, נראות של מוצר יכול מאד להיות שאי שם בתוך המוח שלו הוא יזכור ושיסתובב בדוכני המכירות במרכזי השיווק יתחבר למה שזכור אצלו עמוק בראש.

מכירות היום, זה, הרצון של הלקוח לגלגל בגוגל לכתוב מה הוא רוצה לראות מי עולה לו בעמוד הראשון, להציץ במוצר או בשירות המבוקש ולקבל החלטה.

חברות ועסקים שוברים את הראש איך להביא לקוחות, איך למכור ללקוחות, לקוחות יודעים כי כולם רוצים למכור להם "התקליט אצל הקופאיות בסופר פארם, במשביר, בתחנות הנוחות שבתחנות הדלק" "רוצים משהו מהמבצעים" "רוצים לבחון מה המבצעים שלנו כאן בקופה" נמאסו על הלקוח, וברגע שהוא שומע את זה הוא רוצה לברוח כמה שיותר מהמקום. די! תפסיקו עם זה! זה לא נכון לעשות היום שיווקית, זה אולי יגדיל להיום את הקופה אבל מחר הלקוח כבר לא יכנס כי הוא ייזכר שכאן רוצים לדחוף לו מוצרים!

יותר מזה, מאחר ומכירות היום יורדות אצל הרבה ספקים, הדחיפה של אנשי המכירות של "פעם" זה למכור, לדחוף, בכול מחיר, שהלקוח ייצא עם המכירה ועם עוד משהו, זו פעולה שגויה ומטעה. זו פעולה שאולי טובה לטווח הקצר אך גרועה לטווח הרחוק "אוי תעזבי אני לא נכנסת לכאן רק רוצים לדחוף לך מוצרים" זו התובנה הנשמעת ע"י לקוחת.

ועוד, לקוחות לא סובלניים לשמוע נאומים על המוצר, לקוחות רוצים לדעת מה המוצר יעשה להם טוב, רוצים למכור גיבוי למחשב תראו נופש חופש ומטריה המסתירה מהשמש ותמצאו את חיבור המילים הנכון, רוצים למכור ריהוט לחדר הסלון, על תראו את הריהוט לבד הראו אותו עם אנשים יושבים ונהנים ממנו, על תראו את המוצר "יבש" הראו אותו רטוב, הציגו את השימוש ולא מי ייצר את הספה, זה באמת לא מעניין את הלקוח, את הלקוח מעניין שבסלון ישבו החברה של הבן מהצבא וייהנו עם שתיה, צפייה בטלוויזיה, וצחוקים מרובים. את זה תראו ללקוח, תראו לו מה היא החוויה הרגשית הצפויה שלו ברגע שיקנה את הסלון.

אין גבול לדמיון, ואין גבול לדמיון שבעלי עסקים וחברות יכולים להציג את המוצרים שלהם נכון וגם להצליח למכור, צריכה להיות חשיבה מקצועית כי היום הכול נעשה דרך השיווק הנכון ולא אנשי המכירות של פעם או אלה שרוצים לדחוף ללקוח מוצר MADE GERMANY מה שמעניין את הלקוח של היום כמו קליפת השום.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן