עולם כמנהגו נוהג ואנו כעדת נמלים אחריו.

האם אפשר לבוא חשבון נפש כרגע עם מסעות ונפלאות השר כחלון אשר הוריד לנו את מחיר השימוש בשיחות הסלולרי.?

האם ניתן לבוא היום בטענות לשר כחלון ולהגיד לו "בגלל שאתה רצייתה להיות כול כך פופולארי ולהיטיב בצדק עם העם. עכשיו העם משלם את ההורדה בסלולרי בהעלאות הצפויות ממיסים, היטלים, אגרות, קיצוץ שירותים, פגיעה בשירותים חיוניים וכך הלאה!

כ-יועץ עסקי אני מסתכל על התוצאות הרבעוניות של החברות הסלולריות, ורואה את הירידה ברווחיות המגיעה כמעט עד 80% כאשר רק חברת פרטנר מציגה רווח נקי של 33 מיליון ₪ ברבעון, מיד עולה לי מאיין יילקח הכסף של הפרשי תשלום המיסים מרווחי החברות לפני השר כחלון לרווחי החברות בזמן כהונת שר האוצר הנוכחי.

האם על חשבון התהילה של השר כחלון שהומלך אז על ידנו כ"מלך הארץ" "דון קישוט של התקשורת הישראלית" בזה שהוריד לנו את המחירים עכשיו אנו מקללים את שר האוצר הלוקח מאתנו יותר מיסים, יותר מע"מ, יותר התחייבויות, פחות משכורות ומס חברות, האם יש הגיון בכלל או צדק לבוא אל שר האוצר של היום בטענות, האם לא הבנו שחותכים לחברות הגדולות את ההכנסות ומצהירים בפנינו כי הלכו לקראת העם, לטובת העם, עכשיו פשוט אנו משלמים זאת מכיס אחר!.

כ-יועץ עסקי אני לא יודע כמה באמת משלמות חברות הסלולר כמס חברות התורמות לקופה הציבורית, ואולי המס שהם משלמות לא היה שווה את הרווחים והגזל בתנאים שעשו על מרבית הצרכנים, ואולי זה טוב שהורדנו טיקונים ממונפים ע"י כספי הציבור מעשיית רווחים קלה, אבל מי מבטיח לנו שכך הדבר, מי מבטיח שבעלייה המטאורית של כחלון אנו לא סוקלים את שר האוצר של היום! מישהו מכם יודע?

בסופו של יום האזרחים הפשוטים, הרגילים, בעלי העסקים המקצועות החופשיים בקיצור העם לא יודע דבר. גם התקשורת עדיין לא מגלה לו הכול, יש לזכור כי התקשורת ממומנת ע"י בעלי הון ואינטרסים, ודור העיתונאים של היום הוא לא שייך יותר לדור של אז וכול מה שיש להגיד אומרים מתוך אינטרסים צרים (גם העיתונאי ואיש התקשורת הוא בשר ודם בדיוק כמו השופט או השופטת בבית המשפט) לדרוש מהם להתנהג כמלאכים, לא נוכל, לדרוש מהם להוריד את התכונות האנושיות, לא נוכל. ראש הממשלה שלנו אוהב סיגרים, אוכל טוב, שינה טובה, ביגוד נאה, אישה יקרה, זה אנושי וזה בסדר. אין מלאכים. בגין היה אחד, גם לנשיא ויצמן הראשון היו מאוויים ואהבות ואנושיות ויחד עם זה עשה מעשים גדולים. בסך הכול מה שאני בא ואומא שעולם כמנהגו נוהג ואילו אנו כנחלי נמלים הולכים אחרי ראש השבט מובלים ושפופים, וכי מה בכוחנו לעשות, הרי עולם כמנהגו נוהג. ואני לא סובל תבוסתנות!

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן