יש מה לעשות בעסקים כושלים

לא טוב להתרסק בעסקים!

היום בעולם הווירטואלי בו אנו חיים בעלי עסקים, בעלי חברות, צריכים להיות זהירים עד זהירים מאד בכול מה שקשור להתנהלות שלהם בחיים העסקיים, בניהול העסקים, בניהול החברות, בלקיחת ההלוואות, בסיכון הרב, במחשבה כי "מחר יהיה טוב" בחוסר יכולת לנהל את העסק בזמן משבר כתוצאה מהריצה המטורפת אחרי היום שלמחרת. עסקים ובעלי עסקים חייבים שאחרי הקריסה, החיים הרבה יותר קשים, לא שלא ניתן להתגבר. 

לא שלא ניתן במערכות הקימות הנהוגות היום אצל כונס הנכסים הרשמי, ההוצאה לפועל, מערכת המשפט והרפורמות שנעשו בתחום פשיטות הרגל וההתרסקויות הנמצאות בעלייה מתמדת אך מאחר ואנו צריכים להפריד מערכות בין הקריסה ההשלכות שלה במערכות המשפט הישראלי לבין ההשלכות במגזר הפרטי כמו בנקים, כרטיסי אשראי, ובכלל כול מקום אשר אזרח מן השורה יכול ליהנות ממנו במהלך חייו.

 מערך העסקים בישראל בפרט קיבל במשך שנים ארוכות כדורי אקמול בזכות "הלוואות כאלה ואחרות" רוב העסקים שהמשיכו לתפקד ונעזרו ביועצים כלכליים ובנציגי המוסד שנקרא מטי דאגו לפטם את העסקים בהלוואות ולא בפתרונות יצירתיים להבראת העסק, להחלפת מכירות במקום הלוואות, בליווי העסק ביום יום, והסתפקו או בהרצאות כאלה ואחרות, בהדרכות של קורסים רבי משתתפים, בחונכות אך לא בלחימה בשוק של העסק ובסביבת עיסוקו. 

כמה שאני מנסה לשכנע עסקים שהלוואות שהבנקים וחברות המימון מאכילים אותנו בעלי העסקים היא רק למטרה אחת "לעשיית רווחים ע"י הבנקים ונותני המימון" ולא למעננו. עסקים לא צריכים הלוואות כי עסקים שמתפרנסים לא צריכים הלוואות, אלה עם מדובר על השקעה בעסק או על עסק חדש כול השאר זה שטויות, לעולם לא יהיה יותר טוב אם לא נדאג שיהיה טוב, ומי שיכול לדאוג שיהיה טוב זה רק מישהו בגובה העיניים שיכול להוביל את העסק, לעשות את התיקונים בעסק, ולקחת אחריות להתנהלותו והמכירות של העסק או החברה. 

שמעו לי, נסו מספר יועצים עסקיים, או יועצי שיווק, או מי שנותן ייעוץ עסקי, ותבחרו את הטוב ביותר, ואם אתם לא מסוגלים בזמן לחץ לבדוק מי הטוב ביותר אז תפעילו את האינטואיציות שלכם, אותם אינטואיציות שהובילו אתכם לעשות עסק. רק על תתנו לכם להתדרדר, על תגידו "מחר יהיה טוב" על תייפו דוחות לבנקים בשביל לקבל עוד כסף, על תעכבו כסף של מע"מ בשביל שיהיה לכם כסף לשלם דברים אחרים שאולי בכלל אתם לא צריכים לשלם אותם (לא פעם ולא פעמיים ישבתי בעסקים ומצאתי תשלומים שבכלל לא היו צריכים להיות משולמים) זכרו הכול זה עניין של ניהול, ועדיף לתקן את העסק ולא להתרסק ולאכול מרורים אתם ומשפחתכם. 

חשבו על זה

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן