מה תפקידו של רואה חשבון לעסק

בעל עסק, בעל חברה או עוסק מורשה!

ספר לי כול כמה זמן אתה יושב אצל רואה החשבון או יועץ המס שלך בשנה.

פעם? פעמיים? שלוש פעמים? כול חודש שאתם מעביר לו את הניירת? ואולי פעם בשנה לסגור את נושא הגשת הדוח לרשויות? 

למעשה, כאשר אתה בתוך העסק אתה יודע שמי שצריך לענות אל שאלות חשבוניות בעסק, או תחום הכלכלי של העסק ואולי אף על תזרים המזומנים של העסק הוא אותר פונקציה חשבונאית שלולא הוא לא יכול הייתה לפתוח את תיקך במס הכנסה או אצל הרשויות. 

אז הרשו לי להבהיר בפניכם מה תפקידו של יועץ מס או רואה חשבון, (נכון אתם נכנסים אל רואה החשבון שלכם ומסתכלים על שולחנו ונבהלים בין כמויות הניירת הנמצאים על שולחנו מימינו משמאלו מקדימה ומאחורה.) לא הניירת שם היא לא סתם, הניירת שם היא ניירת הנהלת החשבונות של מגוון הלקוחות של רואה החשבון ולמעשה עבודת רואה החשבון כוללת נבירה ותהייה בניירת שלכם ובניירת של לקוחותיו השונים. 

האם מישהו מכם באמת חושב שלרואה החשבון או יועץ המס יש את הזמן היכולת, הידע, הניסיון לעסוק בעסקים גרידא או הוא את כול לימודיו עשה בכדי לנהל את הבוכהלטריה של שלטונות המס המתעדכנים חדשות לבקרים. 

אנשי עסקים, בעלי חברות, בעלי עסקים חייבים את הייעוץ שהוא מעבר למספרים הקרים איתם אנו משחקים לקראת הגשת הדוחות והמאזנים הרב או החד שנתיים, לדוגמא (אנו מגיעים לדוח שנתי ותוצאותיו מראות לנו כי הרווחנו כסף + אך שוד ושבר והמאזן מראה לנו כי (השנה הגדלנו את החובות שלנו) ובנוסף אנו עוד עומדים בחובה גבוהה בבנק. ולא מבינים היכן הלך הכסף שלנו. יכול להיות שרואה החשבון ייתן לכם איזו סקירה קצרה אבל בטוח הוא שאין לו את הזמן לטפל בשורש הבעיה שהיא ניהול, כלכלי, תזרים מזומנים, שיווק, מיתוג, מכירות, פרסום, חסכון, הקטנת עלויות וכ"ד. כאן אל תחפשו את העזרה של רואה החשבון או יועץ המס. 

רבים אבל באמת רבים הם בעלי העסקים שלא מסוגלים לקרוא מאזן של עסק או חברה, לפעמים הם משתגעים כאשר הם נאלצים להתמודד עם מספרים כאלה ואחרים ולנסות וחלץ מהם את התובנות האמתיות, או איך בדיוק מנהלים עסק בדרך נכונה…קודם כול ניהול נכון ולאחר מכן התפתחות ושגשוג. אין דבר עסק מדשדש או עסק בקשיים זה או שיש עסק או שאין עסק (בניהול נכון). 

יועץ עסקי טוב יודע להוביל עסקים מהתחתית ועד הרקיע.

עסק טוב הוא עסק שבעליו מרוויחים יותר מסכום של משכורת עובד רגיל

עסק טוב הוא עסק שיש לו אופק לשנים (מה אין עסקים ארוכי קיום במדינת ישראל והעולם? למה שעסקכם לא יהיה כזה? או למה שעסקכם לא יהיה מספיק טוב שהוא יהיה רכוש עובר לסוחר במידה ותחליטו על שינוי כוון? 

עסקים זה עולם בפני עצמו, ולא רואה חשבון ולא יועץ מס ולא עורך דין ולא חבר יכולים לתמוך את העסק שלו…זה תפקידו המוחלט של יועץ עסקי טוב יועץ שהוא גם מלווה. 

דורון עמית מחכה לטלפון שלכם

דורון עמית

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן