הדבר החשוב ביותר בעסקים זה המכירות שלו.
עסק שלא מקדם את המכירות שלו כמוהו כמכונית ללא בנזין.
בוא נלמד כיצד משלבים את תחום המכירות בעסק
איך מוכרים
איך מגבירים מכירות
האם באמת אנשים צריכים את מה שהם קונים
מה עושה לאנשים את הקנייה לחוויה רגשית
איך מובילים את האנשים לרכוש, לקנות, לבזבז.
בלאק פריידי עוד המצאה נהדרת בכדי להוציא אנשים החוצה בטירוף לרכוש מוצרים שלא כול כך בטוח שהם צריכים אותם.
למעשה, אנשים, לא צריכים את מה שהם צורכים! אנשים נסחבים לרכישות רק כתוצאה מפעילותם של היצרנים, המשווקים בעזרת אנשי שיווק ופרסום מתוחכמים אומרים להם מה הם צריכים וכמה שהם צריכים את המוצרים שהם מוכרים.
האדם, בבריאתו, נזקק לכסות על מחלצותיו, לכלי נשק, ולמזון לפיו, המהלך האבולוציוני הביא את הקדמה ואת המותרות לפתחו של האדם והיום בן האנוש הוא "הר" של צריכת מוצרים.
אם מסתכלים רק ב-40 שנה האחרונות אנו יכולים ללמוד עד כמה התפתחה התרבות הצרכנית כאן בישראל שהביאה לחורבן של אנשים, לכמיהה של התהדרות במוצרים, לקריסה של חברות ויצרנים כתוצאה מהרצון לספק את הביקוש של האנשים מבלי משים לב לתנודתיות הרבה של כוחות השוק היצרניים והצרכנים כאחד.
נכון, לא ניתן להילחם בקדמה, אבל יש בה בקדמה הזאת, משהו שהורס את האנשים, משהו שגורם להם שהם חייבים ובכדי להשיג זאת יתאמצו יותר ויותר.
אנשים לוקחים הלוואות, מגדילים את מסגרות האשראי שלהם, מגהצים יותר את כרטיס האשראי שלהם ומרגישים אנחת רווחה שהבנק או נותן ההלוואה או חברת כרטיסי האשראי שלהם מספקים להם ממון נוסף בכדי לרכוש את המוצרים או השירותים הנכספים שלהם. אנחת רווחה שהופכת לאחר תקופה לבכי מר, ולפעמים למצב של פשיטת רגל עצמית. (לא אני לא מגזים) תרבות השפע גמרה אותנו.
הכול נכון, אבל בתופעה האנושית הזאת לא ניתן להילחם ומכאן באה התובנה כי אפשר למכור הכול לצרכן הישראלי (לא רק) עם רק יודעים לגרות את החושים והקולטנים הנמצאים במוחו של כול אחד ואחד מאתנו.
שיווק ומכירות, זו אומנות לשמה, וככול שהאומן יותר יצירתי ונועז כך יימכרו מוצריו, שיווק ומכירות זה לא עניין של מוצר כזה או אחר או שירות כזה או אחר, שיווק ומכירות זה יצירתיות בלבד. אני יכול להצביע לכם על אלפי מוצרים שאתם באמת לא צריכים אך אנשים ומוחות יצירתיים גרמו לכם להבין שבלעדיו חייכם יהיו ייסורים.
תאוריית השיווק, המכירות, והפרסום שלי לא משאירה ספק כי ניתן למכור כול מוצר לבן האנוש אם אורזים את המוצר או השירות באריזה העונה בדיוק לצרכים הקיימים והבלתי קיימים של הצרכן.
צריכים לדעת איך משווקים את המוצרים שלכם?
חושבים על רעיון חדש למוצר או שירות
התקשרו לדורון עמית
054-8087706
doron@doronamit.co.il