דורון עמית יועץ פרסום, משרד פרסום, יועץ עסקי…ממעוף הציפור עת עולם הפרסום מקבל תפנית רחבה ומשרדי הפרסום נמחקים אחד לאחד ונשארים רק משרדי הפרסום הגדולים והמועסקים ביותר כמו חומסקי, מקאן אריקסון, ברנע, נטע, BOBO ואחרים…עולה השאלה אשר התשובה מובנת מראש היכן מפרסמים? זה כמו אותה שאלה של אייל און איטלקי שאמר אם הוא היה יודע מאיזה מודעות פרסום הוא מקבל את הלקוחות הוא היה רוכש את המקור…אבל למעשה העולם כבר הבין שהכלי הפרסומי מספר 1 בעולם החדש הוא מנועי החיפוש…ואם מנועי החיפוש אז כמובן גוגל מס 1…נכון ביחד עם גוגל ישנם עוד מנועי חיפוש אינטרנטיים שבם ניתן לפרסם…רבים יגידו פייסבוק, אבל סקר אחרון שיצא הראה ש70% ממשתמשי פיסבוק בכלל לא מתיחסים למודעות הפרסום הקטנות שמופיעות שם…מה שמשאיר אותנו עם פרסום אטרקטיבי במנוע החיפוס של גוגל…נשאלת השאלה איך מיליוני עסקים יכולים לפרסם באותו תחום במנועי החיפוש של גוגל שהרי דף התוצאות האורגניות בעמוד הראשון עומד על מקסימום 7 עסקים ואילו בתוצאות הממומנות ניתן להכניס בדף הראשון אולי עד 10 מפרסמים…ומכאן באה המקצועיות של איש השיווק, היועץ שאתם בוחרים שיעשה עבורכם את העבודה…מרוב בליל אלה שמציעים לכם חדשות ונצורות להיות ראשונים בעמודי החיפוש של גוגל אתם צריכים להיות מאד זעירים לפני שאתם חותמים הסכמים או משלמים למישהו חברה עסק ארגון שיקדם לכם את האתר…לפני זה היה רצוי כי תפנו ליועצים מתאימים שיכולים גם לדאוג שתהיו נכון במקומות הראשונים וגם לא לעשוק את כספכם….דורון עמית יועץ פרסום, יועץ שיווק, יועץ עסקי
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם