מספרים בדרך כלל על הצלחות של מותגים גדולים בתחום השיווק…
הן זה יותר מקל וקל לבצע מהלך שיווקי מבוסס אסטרטגיה בחברה גדולה או במותג גדול. חברות ענק או מותגים מוכרים מרופדים באנשי מקצוע, אשר יכולים להחליף אסטרטגיות ולצבוע מותגים בצבעים שונים, יש להם את הכוח הכספי להביא את המסר החדש של המיתוג לתקשורת, למדיה, לטלביזיה, לעיתונות, וכמובן בחשיפות של מסעות יחסי ציבור…וכך שטראוס ממציאה כול יום מחדש את המילקי וכך תנובה בונה שם חדש ומיתוג חדש לקוטג וכך נגב קרמיקה עוטפת את המותג שלה בשיטת ההדמיות, ועוד רבים הסיפורים RE-BRENDING של חברות גדולות..
אבל מה עם אותם 500 אלף עסקים שלא נכללים בין המותגים הגדולים.. עם זה עסקים בתחום שיווק המוצרים ועם בתחום השירותים..
איך הם עושים re-brending למוצר או השירות שלהם.. שהרי התקציבים של אנשי מקצוע בתחום השיווק לא בידם וקל וחומר תקציבים של פרסום להם אני קורא שופרות פרסום…
שיווק עסקים קטנים זה אתגר גדול אבל בהחלט אפשרי!
גם עסקים וחברות קטנות חייבות להתקיים בשיטה של "לחדש את עצמם כול יום מחדש" כי אחרת יעלמו מהשוק אבל השיטה כיצד לעשות זאת צריכה להיות שונה ובתקציבים הרבה יותר מופחתים..
כן יש דרך לעשות זאת אך בראש ובראשונה עסק כזה חייב לקחת לו יועץ שיווק לעסקים קטנים (ולא היקרים מכולם-יש יועצי שיווק עם ניסיון רב שיכולים דווקא לעסקים קטנים לעשות עבודה טובה בקרב לקוחותיהם ואף החוצה) יש הרבה שיטות איך עושים מיתוג מחדש או חידוש מוצר או שירות מבלי לשפוך כול כך הרבה כספים.. כספים שחסרים היום להרבה מאד חברות ועסקים..
ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים זה מהלך חשוב וחכם לבעל עסק שרוצה להתפתח ולצמוח בצורה מבוקרת ונכונה!
דורון עמית יועץ שיווק, יעוץ שיווקי, מיתוג