כתיבה שיווקית לאינטרנט, ככה כותבים מאמרים לאתרי האינטרנט…כתיבת מאמר כמוהה כמסמך עיתונאי…עיתונאי בעיתונות הכתובה רוצה להעביר מסר לקורא מסר שלקורא יהיה תועלת מקריאת המאמר…כך זה גם באינטרנט…כול אתר ואתר באינטרנט חייב להיות מצוייד במאמרים איכותיים שידברו בדיוק על נושא האתר…כתיבה שיווקית אינה שונה בהרבה מכתיבת כתבה של עיתונאי על נושא מסויים בעיתון, שהרי העיתון רוצה למכור ובכדי למכור המסר שהעיתונאי חייב להעביר למרות שעוסק בתחומים שונים הוא מסר שיווקי עם כותרת מוכרת והמשך מרענן ומעניין…כך גם הכתיבה השיווקית…חייב להיות מסר מרכזי מעניין ומושך את העיין ואז גם סגנון כתיבה קליל וזורם כמובן מבלי לפגוע בתוכן המרכזי של האתר…אתר שמדבר על רפואה לא יכול לכתוב על קזינו בלאס ווגאס….זה ברור….בנוסף צריך להבין שכתיבה שיווקית באינטרנט אינה כתיבה מוחבאת ואנשים רבים עלולים להיחשף אליה ולכן עליה להיות ללא קללות או השמצות או הטחות אשמה בגורם זה או אחר…ואם מביאים ציטוט ממקור מסויים יש לעשות קשר "לינק" למקור הכתבה….היום אף אחד לא יודע כיצד מנוע החיפוש מאתר את הכתבה ושם אותה היכן שהוא שם…שמועות מדברות על כול מיני אופציות אבל אף אחד באמת לא יודע מהו הסוד החבוי בכך בדיוק כמו שאף אחד לא יודע את המתכון הסודי של קוקה קולה…שהרי זה הוא נכס החברה….רוצים לבלוט במנוע החיפוש…תנו כתבות טובות או השתמשו באנשים שמיועדים לכך…רוצים לנסות..התקשרו
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם