מכירות, כיצד נגביר מכירות, מכירות אם לב ליבו של כול עסק או ארגון ולא משנה גודלו.
יש סיפור המספר כי במחוזות האינדיאנים בארצות הברית היה תפקיד לאנשים מסוימים שנקראו "מורידי הגשם" כול תפקידם (לפי אמונתם של האינדיאנים) היה לתופף בתופים, להרקיד מחולות וזאת עד למצב של גשמים באזורים הרצויים.
כך אני קורא לאנשי המכירות שבעסק "מורידי הגשם"
עסק שרוצה להתפרנס חייב מכירות (להזכיר, מכירות זה לא שיווק. זה מכירות גרידא).
אז איך עושים מכירות, שעל כול תחום וסקטור יש מיליון מוכרים, לכול מוצר כזה או אחר יש מיליון מתחרים, ובכול זאת צריך להצליח "למכור".
בנושא זה אנו צריכים להודות למדע שהתפתח בשנים האחרונות והביא לנו תובנות מוכחות כיצד מוחו ונפשו של האדם פועלים ומתפקידים, והיכן נמצאים נקודות התורפה בהם ניתן להיאחז כאשר מציעים או מוכרים מוצרים ללקוחות.(במאמר מוסגר אני רוצה לציין כי יש עסקים אשר הרחיקו לכת ומשתמשים בממצאים אלה לטובתם האישית ולניצול אנשים כפי שאנו יכולים לחזות בתוכניות כלבו טק) או להבדיל אלפי הבדלות באותם פרסומים ברדיו ובטלוויזיה אשר במקצועיות רבה ותוך יישום התובנות מהמחקרים שפורסמו מצליחים להגיע אלינו, לרגש אותנו, ולפתוח את כיסנו.
מכירות זה אומנות, זה יצירתיות, וזה יכולות מהדגרות של אנשי מכירות טובים. מי שיספר לכם שמכירות זה רק כסף הנובע מאחוזי המכירה יספר לכם שטויות. מי שהוא איש מכירות על פי האסכולה החדשה (ולא אותם אנשי מכירות שלמדו אותם רק איך לסגור מכירות) אוהב ומאותגר במערך המכירות שלו ויכול להביא את החברה, העסק או הארגון לתהפוכה של ממש.
בכדי להכשיר חברה אם אנשי מכירות, חייבים "מדריך מכירות" כזה שיידע ראשית להוציא את הערמונים מהאש, לתרגם אותם למכירות, ולהדריך את אנשי המכירות.
כלל חשוב מכירות הוא תחליף להלוואות שהעסקים בישראל צורכים!
דורון עמית