לי זה לא יקרה..כך נוהג כול אדם לחשוב שהוא רואה תאונה, או מישהו במחלה, או מישהו קורס, או חברה מתפרקת…והאמרה הישראלית "לי זה לא יקרה" הינה לחם חוק של עצמו…אבל רק של עצמו…כי כול מה שקורה יכול לקרות לכול אחד…גם היזמים שהקימו את קיקה היו בטוחים שלהם זה לא יקרה ..אבל זה קרה… גם העובדים בקיקה לא חשבו שזה יקרה להם ברגע שעברו לעבוד בקיקה….כן אף אחד לא חושב שזה יקרה לו…..אבל זה קורה…אבל זה גם ניתן למנוע….בעל עסק…בימים כול כך טרופים שהמשק בבלאגן אטומי שהשפע שולט בכול שהתחרות היא חסרת פרופורציה ומעצורים עסק חייב יועץ עסקי, יועץ שיווקי…וזה הזמן גם לבחור את המתאים ביותר….
שיווק ופרסום
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם