לפי סקר שנערך בהתאחדות התעשיינים בסוף רבעון זה 63% מחבריה בתעשיה במצוקת של קשיי אשראי…לעומת 83% שנאלצו עקב מצוקת האשראי לצמצם את פעילותם כתוצאה מצמצום האשראי. מה שניתן להבין מהסקר 58% נזקקו לאשראי נוסף בכדי להזרים לעסקים או לחברות שלהם הון חוזר. מה שאומר שהרווחים שייצרו החברות החברות בהתאחדות התעשיינים חתכו את הרווח שלהם בצורה משמעותית. הסקר אומנם מדבר על מפעלים וחברות תעשיתיות אבל אם לוקחים את האקלים העסקי הישראלי ומצרפים אליו את הקושי ביצוא סחורות לח"ול נוסיף לכך מספר פשיטות רגל של גופים קמעונאים גדולים שנפלו בשנה וחצי האחרונה והפילו במיליוני שקלים חלק מהתעשייה בישראל נבין את התוצאות של העסק המוזכר….התעשיה כמו שאר ענפי המסחר בישראל חייבת להתאים את הפעילות שלה לרמת המכירות תוך לקיחת מרווחים בין צפי מכירה למכירה בפועל…נכון הוא שחברות תעשיתיות הצטידו בציודים יקרים בכדי ליצור כושר יצור מוגבר אך לאור ההאטה במשק והאטת המכירות ישנם מפעלים אשר הציוד שלהם שהיה אמור לעבוד 24 שעות ביממה מופסק כבר ב- ארבע אחר הצהריים…כול האלמנטים האלה הובילו לגרעון בהון החוזר של מפעלי התעשיה ולפיכך נאלצו אלה לקחת הלואות מסובסדות ולא מסובסדות על מנת לשרוד…לדעתי כיועץ עסקי וכהמלצה מקצועית לאותם מפעלים.א. נסו למכור ציוד עודף (אל תחכו לתקופת שפע) שתזדקקו למיכון במידה ותחזור אליכם העבודה תוכלו למצוא מכונות חדשות ויעילות יותר בעלות פחותה, ב. צמצמו את ההוצאות. רדו ברזולוציה גבוה לעומק ולרוחב של ההוצאות שלכם..ג. קחו לכם יועץ עסקי או שיווקי על מנת שיוכל לתמוך וללוות אתכם במהלכים נכונים לעסק שלכם..אל תשארו לבד במערכה כאשר אתם עסוקים במלחמת ההשרדות….דורון עמית יועץ עסקי בירושלים
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם