הנתונים המסחריים העסקיים לא מראים טוב לנו…לא שאנחנו לא מרגישים את זה, ולא שאנחנו לא יודעים זאת, ואבל ככול שעוברים הימים והנתונים של שנת 2012 מתחילים להעלות למעלה…אנו מבינים שאנחנו בצרות צרורות….באמת. כול הנתונים על גידול הגרעון, שמירת האינפלציה, לעלות את המע"מ ב-1% …הכול מתגמד לעומת הנתונים שמתקבלים מהשטח….הנתונים שמתקבלים מהעסקים…הנתונים שמראים ירידה של 3% במכירות, מסקנה שהישראלים מהדקים את החגורה, מה שאומר שהסוחרים, הספקים בקיצור העסקים בישראל מודאגים ומודאגים מאד….הירידה הפכה כבר למגמה..מגמה מדאיגה, מגמה של מיתון…זרועות התמנון של רשתות השיווק הגדולות שיוצרות תחרות אדירה בשוק פוגעת בכול אותם סופרמרקטים קטנים בשכונות ובערים…כשאין מצב רוח לא קונים, לא קונים מותרות, לא קונים רהיטים (ראו את הפדיון הנמוך של מוצרי קיקה שנמכרו במחירים מוזלים) פעם סייל כזה היה נחטף עוד לפני שהלקוח היה מגיע לאולם….אז מה עושים? מה עושים כול מאות אלפי העסקים…כיצד הם מתקיימים..שהרי זה גלגל שפוגע אחד בשני….ההמלצה היחידה שלי לעסקים…זה להתיעל, לקצץ כבר לא בחמאה אלה בלחם…לנסות לבדל את המוצר, לחדש,…לא להוריד מחיר…ירידת מחיר תגרום לקריסה ועסקים לא יכולים לסבול זאת הם פשוט יתרסקו..והכי נכון לעשות..לקחת יועץ עסקי שיווקי כאחד….רוצים לשמוע יותר..התקשרו
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם