כתיבת מאמרים מקצועיים לאתרים

איך מקדמים את האתר שלך ב"גוגל" גם מקדם האתרים שלך לא יודע !
לדעת את ה"סוד" של "גוגל" זה כמו שיפתחו בפני כל עם את הכספת עם המתכון של "קוקה קולה".
מה שכן מקדם האתרים יגיד לך בבטחה ש"התוכן הוא המלך" בגוגל.
ככל שהאתר שלך מלא במאמרים, מאמרים עם תוכן מקצועי ונושק לתחום שבו אתה עוסק, מאמרים חדשניים, ככה האתר שלך יקודם בחיפוש האורגני ב"גוגל"
המטרה של גוגל זה ראשית "להרוויח כסף" והמטרה השנייה שהאתרים הנמצאים בעמודים הראשונים ייתנו ערך מוסף ללקוח של "גוגל" המקליד את מילת החיפוש.
מי שמבטיח לכם שהוא בונה לכם אתר ונותן 5 מאמרים בו הוא כאיין וכאפס למה שבאמת צריך להיות בתוך האתר.
קחו לדוגמה את האתר של "עבדכם הנאמן" לבד, ללא כל עזרה חיצונית, הבאתי את האתר שלי למקומות הראשונים במנוע החיפוש וזאת תוך עבודה שהשקעתי בכתיבת חומר מקצועי, כולל, ושוטף.
לא! לא ביקשתי שהאתר שלכם יהיה עם למעלה מ-1400 מאמרים בתוכו, ומאמרים באתרים שונים, בהרבה פחות מאמרים האתר שלכם יכול להתקדם עם תבינו את הדבר המרכזי ש"גוגל" מבקש ממכם שיהיה באתר שלכם.
1. חומר מקצועי הקשור לפעילות שלכם.
2. מאמרים מלאים ולא 300 מילים כפי שממליצים חלק ממקדמי האתרים.
3. חומר עדכני ולא מיושן – לא מאמר אחד בשנה.
4. מילות המפתח אותו אתם רוצים לקדם "שיופיעו פעם אחת".
5. הכותרת צריכה להיות מעניינת, מושכת "בדיוק כמו הכותרות בעיתון" ולא "אנחנו המקצוענים בתחום ה-XXX"
6. מאמרים עם נפח
7. לחדש ולרגש במאמרים שאנשים יהיה להם חשק לקרוא אותם (גוגל גם מנקדת ע"פ זמן שהלקוח הפוטנציאלי בתוך האתר שלכם)
8. לפזר מאמרים באתר ומחוצה לו.

בריפוד האתר שלכם במאמרים מעניינים בתחום הפעילות שלכם, אתם תענינו את הלקוחות הפוטנציאלים, הם ייהנו לקרוא את המאמרים שלכם, כתוצאה מזה הם יישארו יותר זמן באתר שלכם, גם יהפכו ללקוחות שלכם וגם יקדמו את האתר שלכם לכוון העמוד הראשון.

אנו חייבים להבין ולהפנים שבקטע האורגני "גוגל" רוצה לתת את השרות הכי מהיר, מקצועי ללקוחות שלכם, ואם האתר שלכם יעמוד בסטנדרטים שציינתי אזי תיהנו מפרסום איכותי וטוב.

לבקשה לכתיבת מאמרים כתבו לנו

לבחון איך כותבים מאמרים פתחו את הקישור

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן