כיצד להשקיע באינטרנט

שיווק באינטרנט, שיווק בעולם הווירטואלי, 

היכן כדאי לנו לפרסם, מהו המקום הטוב ביותר לפרסום, שיביא לנו כמה שיותר לקוחות.

 עובדה אחת כול בעלי העסקים והחברות יודעים להגיד "תן לי להיות ראשון בגוגל ואז תראה כמה מכירות אני "אפציץ""

 ובכן, כ יועץ עסקי ראשית איך מגיעים להיות ראשון במנוע החיפוש, שנית האם זה באמת נכון שהעסק שלי יהיה מופצץ במכירות ברגע שאהיה בראש מנוע החיפוש? לא בטוח!

 נפרק את הנושא לשני חלקים!

האחד: קידום אורגני או הופעה במנועי החיפוש בתוצאות הטבעיות (10 במספר בעמוד הראשון)

השני: מסעות הפרסום של מנוע החיפוש (3 תוצאות בראש העמוד ועוד 7 עד 10 מציידו הימני)  

 כ יועץ עסקי אני לא רואה טעם לעסקים חפצי חיים וחפצי מכירות מידיים להשקיע כספים "גדולים" כפי שדורשים מקדמי האתרים בקידום אורגני, והסיבה היא מאד פשוטה!

אף אחד אבל אף אחד לא יודע מה המדיניות של מנוע החיפוש במקרה שלנו "גוגל" ומה דרך פעולתם, שהרי בסך הכול מנוע החיפוש הוא עסק מסחרי, ומה שטוב לעסק שנקרא "גוגל" לעשות הוא יעשה, יעידו על כך העדכונים שנעשו במנוע החיפוש בשנים האחרונות אשר אף מקדם אתרים לא צפה אותם, לקוחות השקיען הון עתק בקידומם, והופ לאחר עדכון כזה או אחר הם עפו רחוק רחוק אחורה.

 פרסום בגוגל, הכיצד?

ממעוף הציפור עת נעבור על כול המסרים של מקדמי האתרים באינטרנט, נגלה שכולם אומרים אותו דבר, חושבים אותו דבר, יודעים אותו דבר, ואף אחד לא יכול לדעת באמת מה מתחולל במסדרונות ההנהלה של מנוע החיפוש! כולם בקטע של מנחשים, כולם מתארים לעצמם מה יקרה או מה הולך להיות, וכולם מתבססים על נציג אחד של מנוע החיפוש המוציא מדי פעם כמה מילים לשוק! ולאחר הצהרת זה האחרון כול מקדמי האתרים נעים שמאלה או ימינה. למה הדבר דומה לשדרים ומסרים של צבא מדינה אשר מוציא החוצה שמועות או כביכול מדיניות אשר כול מטרתם "להטעות את האויב" ה-"אויב" מבחינת מנוע החיפוש הוא "מקדמי האתרים" אשר עשו כול מניפולציה אפשרית על מנת להערים על מנוע החיפוש ונגח את הרצון האמיתה של מנוע החיפוש להעמיד בראש מנוע החפוס אתרים אשר באמת תורמים תרומה גדולה ללקוח המקליק או ללקוח המחפש את התשובה לשאילתה ששאל.

 כ יועץ עסקי או מי שנותן ייעוץ עסקי אני לא ממליץ ללכת שבי אחרי מקדמי אתרים המבטיחים הרים וגבהות מהסיבה שהם בעצמם לא יודעים דבר וחצי דבר מה יילד יום בנושא ההתנהלות של מנוע החיפוש ולראייה מה שקרה בעדכונים האחרונים של גוגל גילה כי מאות אלפים של אתרים שהיו במקומות הראשונים בעקבות מניפולציות של מקדמי אתרים אשר מטרתם היטה לגבות כמה שיותר כסף מלקוחות בהבטחות לא הבטחות עפו אחורה וכול השקעתם ירדה לטמיון

 לסיכום הפרק הזה, הצעתי והמלצתי לעסקים! על תבזבזו כספים על קידום "אורגני" כביכול, תבינו שקידום אורגני לא קיים, קיים קידום טבעי הנובע מאיכות האתר והתרומה שהוא תורם טבעית ללקוחות המקליקים על שאילתה כזאת ואחרת.

 בנושא הקידום הממומן לפי תכנית הפרסום ADWORDS של גוגל שלדעתי זו גולת הכותרת בעולם הפרסום העכשווי, וגם הגולש וגם המפרסם צריכים להתייחס אל תכנית זאת כתכנית פרסום אולטימטיבית, להשקיע שם את כספו בתבונה ובחוכמה, ולקבל את התוצאות היישר לבית עסקו! ואני יסביר.

 על מנת לקבל את המקסימום מהפרסום חייבים לחבר שלוש אלמנטים חשובים במסע הפרסום-הראשון נוסח המודעה שיופיע במנוע החיפוש, השני "דף נחיתה ייחודי" שייצא מתוך האתר שלכם, ובו יהיה קשר הדוק בין הקטגוריה, מודעת הפרסום, והמלל הכתוב בדף נחיתה כאשר כול זה מקשר לאתר המכירה או האתר האינפורמטיבי שלכם, בצורה כזאת כאשר יש סנכרון בין המודעה עד האתר המחיר שמנוע החיפוש יגבה מכם יהיה נמוך לקליק.

 האמת, שכול אחד מאתנו יכול לבנות בעצמו את כול האלמנטים שהזכרתי (אני עושה זאת לבד בעבורי ועבור לקוחות המשרד) ובהחלט אפשר להיעזר באנשים מקצועיים אחרים אשר יודעים לבנות מסע פרסום אך מעבר לחיוב של מנוע החיפוש (מחיק לקליק) הם גובים דמי טיפול.

 אלמנט נוסף במסע הפרסום של מנוע החיפוש הוא נושא ה-שיווק מחדש אשר בו כול מי שנכנס לאתר שלכם, נשתלת לו "עוגיה" מינוח מוכר בעולם הווירטואלי ועד שלא יסיר אותה הוא יראה את הפרסום שלך בכול מקום אשר למנוע החיפוש יש הסכם פרסום. לדוגמא: אם נכנסתי לאתר שלך, ואתה הכנתה מודעה במסגרת שיווק מחדש בעמדת הניהול שלך ב-ADWORDS, האתר שלך ידביק אותי בעוגיה אשר תאפשר לי לראות ולזכור את הפרסום שלך כול עוד אני אכנס לאתרים או של מתחרה שלך או לאתרים אחרים ברשת להם יש הסכם פרסום עם מנוע החיפוש, ואראה את מודעתך.

ומי שנותן שירותים של פרסום חכם ומועיל במנועי החיפוש המלצתי החמה שוב, היעזרו בתוכנית הנהדרת של ADWORDS ועל תשקיעו על משהו שאף אחד לא יודע מה יהיה גורלו. 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן