יש עוד לקוחות למכור להם בישראל

ענף הרהיטים בישראל סופג בשנים האחרונות מכה אחרי מכה.

זאת הייתה ענקית הרהיטים השוודית שחוללה ומחוללת מהפכה בענף הריהוט הישראלי, היום כבר עם שלוש מרכזי חנויות גדולים ברחבי המדינה, זה המשיך עם קיקה שלא הצליחה להתחרות עיין בעיין עם איקאה ועכשיו זה הייבוא האישי מהמזרח ומחבל הארץ בתורכיה אשר מתחרה ישירות בכול אותם יצרנים ומשווקי הרהיטים בישראל.

כן, זה עוד ענף שסובל קשות בנושא המכירות של המוצרים שלו ללקוח הישראלי.

לא די בלקוח הישראלי הרי שמוסדות שלמים, בתי מלון, צימרים, בתי אירוח, ריהוט למוסדות וארגונים נרכשים רובם ככולם בסין או בתורכיה, בישראל יש מספר לא רב של משרדי אינטרסים אשר מקבלים מהלקוח את הדגמים הרצויים וזה יכול להיות מכול חנות או אתר אקסקלוסיבי באינטרנט כאשר היצרן הסיני מייצר בדיוק לפי מה שהוא רואה אך החומרים מהם מיוצרים המוצרים לא ידועים לאף אחד, ואילו המחירים הם בשליש מהמחיר הנמכר פה בישראל.  

 אנחנו בסך הכול רוצים למכור יותר

כמי שנותן ייעוץ עסקי או כ יועץ עסקי לא הגעתי למסקנה גורפת כי שוק הרהיטים בישראל נגמר אן שכדאיות השיווק שלו לא אטרקטיבית בעליל אבל אני בטח חושב כי צריך להיות מוצא ישראלי להתמודד עם התופעה שהיא למעשה תופעה עולמית ולא רק קוראת בישראל.

 הרי אפשר להגדיר את כול התעשייה בישראל כמי שהולכת אחורה ולא יכולה להוביל מוצרים קדימה, בפרט בתעשיות האלה כמו רהיטים, טקסטיל, שטיחים, טפטים, כלי ביית אבל שילוב נכון של ייבוא מוצרים מח"ל ביחד עם שיווקם בישראל זה משהו שיכול לתפוש ולהשאיר נגריות או מוכרי רהיטים ללא ייצור או מפעל אבל כן בהחלט עם מוצרים לפלחי שוק שונים, ויש כאלה המחפשים את סוג הרהיטים מעבר לכותלי איקאה והייצור הסיני הבלתי מודע.

 רבים הם העסקים בתחום הנגרות והרהיטים אשר סגרו את עסקיהם כתוצאה מהייבוא מהמזרח והמהפכה שחוללה איקאה, אבל זה לא הסקטור הראשון ובטח לא האחרון אשר ייעלם מהשוק והיינו כבר עדים לרשתות הציוד המשרדי שסגרו את החניות לצרכי משרד ואת רשתות פארם שסגרו את בתי המרקחת הקטנים ועוד הרבה סיפורים בתחום.

 לא, אני לא מתייאש מדריסת הרגל הגסה של השבדים והרמיסה של המזרח, אני טוען כי לכול מדינה יש את הייחודיות והצרכים שלה, וניתן בשיווק נכון וחכם לשווק מוצרים גם מיובאים מארצות מקור כמו אירופה וגם לנהל ייצור מקומי עם רווח בציידו, צריך לזכור שהמוצר הפך להיות משני ואיך משווקים אותו הוא ההיבט החשוב.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן