יחסי ציבור,

הרגשתי קוראי היקרים כי אני חייב לכתוב על זה.

האצבעות דגדגו לי ולא יכולתי שלא להניח את אצבעותיי על המקלדת (למרות שמשהו קרה למקלדת שלי וכנראה שאצטרך להחליף אותה)

ומה שהניע אותי לכתוב כך זה הידיעה שבצבצה לי באתר ynet  אם הידיעה המרעישה שתעשה כאן עוד סקנדל גדול "ברשת קופיקס התגלו כריכים בני 3 ימים) ואוו, ענק, גדול, לא יאומן, כול בעלי רשתות הקפה נושמים אויר צח, נקי, אויר של פסגות! הכוח ניצח, מי שחיכה בפינה, הצליח, מי שראה את עולם הקפה מתדרדר למחירים זנותיים בטח לא יכול היה לישון בבית, את הסנדוויצ'ים בדקו לרשת קופיקס, טוב שלא הזרימו לשם מקקים או בעברית תיקנים על מנת שאפשר יהיה לצלם אותם מתרוצצים.

כמה שהדמיון מפותח, כמה שלכול דבר יש פתרון, איך שאנו יודעים להרוס מסיבות, לא ברור לי מה היה הפחד הנוראי כול כך מהרשת החדשה בעלת שני הסניפים ויחסי ציבור ופרסום כמו של סטארבק בארצות הברית. רשת חדשה, 5 שקלים, בעלי קפה קפה ורולדין נחקרים, ושוב כותרות בעיתונות "הסנדוויצ'ים ברשת החדשה הם בני שלושה ימים"

 איך מתחילים יזמות 

האמת ש כ יועץ שיווק, אני קורא לזה ההצגה הכי טובה בעיר, זה פשוט תענוג לאנשי פרסום ויחסי ציבור הסאגה הזאת שנקראת "קופיקס" תגידו היכן זה ייגמר שהרי במידה ויישמרו את זה קופיקס באמת תהפוך למפלצת תקשורתית רבת סניפים יותר מהר ממה שציפתה!

כול הסיפור על קופיקס הוא הזוי! התקשורת שלנו יודעת לנפח דברים בצורה מדהימה, אולי זה ברוך השם בגלל שאין בעיות חדשות? הרי דווקא היום ה-06.11.2013 ליברמן זוכה! זה לא יותר מרעיש מקופיקס, ושחס וחלילה לא תחשבו שאני לא נהנה מכול הסיפור ומאחל לכול אחד מהלקוחות שלנו כזאת הזדמנות פרסומית ויחצנית, הייתי מת שכזה דבר ייפול על לקוחותינו, גם אם תשאל ילד בן 5 היום היכן שותים קפה הוא יגיד לכם בקופיקס! מודעות בלתי נעזרת של 100% מותג יותר חזק מקוקה קולה גוגל ואפל גם יחד!

שאפו,,שאפו למקרה! שאפו למי שיזם, שאפו למי שהרים את זה לכזה גובה, שאפו למי ששלח את הכתבים לבדוק את הסנדוויצ'ים של הרשת (אם זה לא היה סנדוויצ'ים היו מוצאים כבר משהו אחר)  

אני כמי שעוסק בייעוץ עסקי בינתיים עושה הפסקה מהסיפור הזה כי ארצה להשאיר לי טעם טוב בפה למקרה יחצנות מדהים בחכמתו גודלו והצלחתו מבלי לתת את ההצלחה למפורסם עצמו.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן