טראמפ והסינים שווה קריאה

בטח ובטח אין אדם בעולם שחושב שטראמפ הוא אדם לא חכם.

ראשית בוא נבין כי הבחור איש חכם, עשה משהו בחייו, נפל קם זה לא משנה כי זה עולם העסקים פעם אתה למטה ופעם אתה למעלה ולכן כל ה-מעליזים כנגדו על היותו פושט רגל או עסקים כושלים פשוט לא מבינים מה הוא עולם העסקים. וטראמפ הוא אחד שיש ללמוד ממנו קצת על עולם העסקים.

האמת, שדי היה ברור כי הבחור יבחר להיות נשיא ארצות הברית.

לעם, לאזרחים, נמאס כבר מכל שכבת האליטה ששולטת בהם לאורך שנים, וכל מערכת בחירות משעממת יותר מקודמתה. במערכת הבחירות עכשיו בארצות הברית היה עניין רב כי הגיע לשכונה ברנש אחר, שונה, שלא מפחד להגיד את האמת למרות יועציו המלומדים, שמבין שלעם נמאס משרלטנים, מסיבות קוקטיל, ופולחנים אישיים, ומהיום הראשון בו עמד על הבמה ביחד עם הקולגות לנשיאות מהמפלגה הרפובליקנית נגח וניגח את השיטה כאשר חבריו זלזלו בו ואילו הבוחרים הבינו שזה "האיש"

מנהיגי העולם צריכים להסתכל על טראמפ ולהתחיל להבין כי העולם דורש "פוליטיקה אחרת"

למה כתבתי את כל ההקדמה הזאת באתר שעוסק ב ייעוץ עסקי.

והנה הקשר!

מזה עשרות בשנים החליטה ממשלת סין (הקומוניסטית) שהיא הולכת "להרוס" כלכלית את המערב. (הסיבה והרצון היה להשתמש במיליארד האזרחים שלה החיים על דולר לחודש ולספק להם עבודה ופרנסה) בכדי להגיע למעצמה כלכלית וכמדינה (קומוניסטית) אין יוצא ואין בה התחילה לשלוח מרגלים לכל קצוות העולם על מנת לרגל אחר תעשיות בעולם, ייצור מוצרים במגוון רב של תחומים ואפשר לציין בכל קטגוריה עסקית שהייתה קיימת בעולם המערבי, היא עשתה זאת בריגול, בתחכום, בערמה והצליחה לייצר מוצרים "גם מותגים מזויפים" והפיצה זאת לעולם כולו, היא דרסה פטנטים של חברות רבות ששילמו הון על מנת לעמוד בסטנדרטים עולמיים ולקחה את כל הקופה שהתחילה למכור בזול בכל העולם "אני מדבר על כל המוצרים ועל כל הקטגוריות.

ראה העולם כי טוב, ראה העולם כי פערי המחירים של הייצור בארצות המערב עלותו פי כמה מונים מהעלות בארצות המערב והתחיל להסב ייצור לסין ויותר מזה התחיל לייבא מסין לשוק הקמעונאי. בתחילת הדרך המוצרים היו באיכות נמוכה אך בהמשך הדרך למדו הסינים את העבודה והצליחו לייצר ולשווק תוצרת חלופית למותגים, מערביים.

איך מתגברים על עסקים במשבר

כלכלת סין הלכה והתפתחה אבל כלכלות המערב הלכו ואיבדו ייצור, שיווק, פחות כוח אדם (זה בנוסף לטכנולוגיה שהתקדמה התפתחה ושחררה מאות אלפי עובדים הביתה) ולמעשה הרסה כל חלק טוב בעולם המערבי, חוצפתה הגדולה של סין שהיא העתיקה מוצרים "מותגים" ושיווקה אותם לשוק כמוצרים מקוריים בטח בתוך המדינה עצמה וגם למדינות שהפיקוח עליהם לא כמו בארצות הברית אירופה או ישראל.

זה בדיוק מה שרואה טרמפ, וזה בדיוק מה איש העסקים "טרמפ" שבטח חווה על בשרו את ההשתלטות העוינת של סין יכול היה לבוא אל העם ולהגיד לו את האמת. אף פוליטיקאי מצוחצח ומשומן לא היה מכריז הכרזות שכאלה בשם הדיפלומטיה, האינטרסנטים, והיה מעדיף לחיות אם השקר הזה של "סין"

ראו מה עשתה סין והמזרח לנו הישראלים

ראו כמה תעשיה נסגרה בישראל,

ראו כמה עסקים נסגרו בישראל בגלל הסינים.

לפיכך, הברנש עם ה"ביצים" אומר עכשיו לסינים די! עד כאן! עבדתם על כל העולם, הרסתם עסקים, שלחתם עובדים הביתה ללא פרנסה, אף פוליטיקאי או מדינאי פתח את פיו! אני "טראמפ" ראש המעצמה הגדולה בעולם "לא ייתן לכם להמשיך"

כאן אני כ יועץ עסקי רואה את גדולתו של טראמפ

מכאן הבנתי כפי שאמרתי עוד בתחילת המאמר הייתי בטוח שטראמפ ייבחר (ולא נכנס עכשיו ליחסי הגומלין במסחר עם סין, יחסי גומלין שטובים לעסקים הגדולים, המטאורים אלה שלא שייכים ל-90% מהעסקים בישראל)

סין, צוחקת כל הדרך אל הבנק, היא עכשיו מולידה טייקונים, היא מפתחת את התעשייה שלה, מפתחת את הייטק שלה, מספקת מקורות עבודה לכל דיכפין (כבר לא מגדלים שם רק אורז) ולמעשה צועדת להיות מעצמה בעלת משקל לא מבוטל על חשבון מיליוני אנשים בעולם כולו.

נכון, אין חוק בינלאומי שיכול לעצור את סין, אבל הנוסחה של טראמפ היא הנוסחה שאנו צריכים להבין את התובנה שהיא נושאת.

נחכה ונראה מה יעשה הנשיא הבא של ארצות הברית ואיך זה ישפיע עלינו.

טראמפ והסינים שווה קריאה

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן