טכנולוגיה מייצרת שינוי בניהול העסק

אימון עסקי, יועץ עסקי, יועץ שיווק, ייעוץ עסקי,

יש בעלי עסקים, או מנהלי חברות, השבויים בקונספציות "עתיקות" ו"מיושנות" וקשה להם (אומנם בצדק רב) להשתחרר ולרענן את העסקים או החברות שלהם.

ישנם עסקים שאני מגיע אליהם כ-יועץ עסקי, יועץ שיווק, או בכול הכובעים אותם אני חובש (לא פיזית) שומע את שעל ליבם, מבין את העסק או החברה, מאבחן כבר את האסטרטגיה שאני צריך להפעיל בעסק, מכוון קדימה, מפליג עם הרעיונות, הפתרונות, ההמשך, בקיצור רב רואה את העסק כאן, עכשיו, הווה ועתיד.

 יש שאני נפגש עם מנהלים לבד, שותפים, בעלי מניות, בעלי עסקים, בעלי עסקים על נשותיהם, חברי דירקטוריון של חברות גדולות, מועצות מנהלים כאלה ואחרות, אשר ברובם פתוחים לשינויים, למשהו אחר, להסתכלות שונה על העסק שלהם, להבנה לניהול יותר נכון, לשיווק, לשינוי תמהיל, לאריזה מחודשת, לחדשנות, בדיוק מה שעסק או חברה חייבת לעבור להישרדותה בתקופה זאת ולשגשוגה בעתיד. וחלקם אני מרגיש שדברי נשמעים כאילו דיברתי "סינית"

והשאלה היא למה?

 הרי אם אני ניקרא לעסקים או חברות, הרי שאלה השולטים בעסקים וחברות אלה הפנימו כי הם חייבים בשינוי או בעזרה בכול מחלקות העסק, ואם קראו לי הרי סביר להניח כי יתנו את ידם ליועץ מקצועי אשר את שכרו הם משלמים למען המטרה ללמוד וליישם מהלכים ושינויים מתבקשים הן להווה והן לעתיד, לתקן תיקונים, והכי חשוב להזריק אדרנלין לחברה, לעובדים וללקוחות. המצב יותר קשה עם כאלה שאכן קראו והבינו את הצורך בייעוץ מקצועי לעסק או החברה שלהם, כאשר מצב עסקם בכי רע, מפסיד, חי כדי לשרוד, מתנהל לא נכון, לא מוכר מספיק, מתגלגל מהלוואה להלוואה ובדרך העבודה שהתחלתי בחברה קשה לו לקבל גישה ושינוי נדרשים והכרחיים המבטיחים את עתיד העסק או החברה.

לדוגמא: אני נתקל עם בעלי עסקים, כאשר אני מביא את הרשימה מה צריך לעשות, או יותר נכון, מה חייבים לעשות על מנת לא רק לשרוד אלה להצליח ולשגשג, אני נתקל באמרות כמו "לא זה אני לא יכול לעשות" "לא זה נראה לי בלתי אפשרי" "לא, לא אוכל לפטר את אחי, גיסי, דודי, אחייני," "לא העובדת הזאת מחזיקה את כול המשרד" "לא הבנק הזה אוהב אותי" "הרואה חשבון או יועץ המס זה החבר של הגיס שלי" ולמעשה כול הסיבות על מנת שישאירו את בעל העסק או החברה ב"אזור הנוחות שלו" אזור נוחות שהוא חלק מהבעיה של העסק או החברה. כמה אנרגיה אני צריך להשקיע על מנת לשכנע ולהסביר כי המהלכים מחויבי המציאות ואפשר לעשות אותם יותר בקלות, יותר מזה תמיד אני מעמיד את עצמי כעזר לבעל העסק או החברה ומבקש ממנו להיאחז בסיבה כי "בא יועץ" אל העסק וזה המצב המתבקש. האמת שבהנהלות גדולות או אצל חברי דירקטוריון הנושא לא קיים כי שם תרבות הניהול שונה מעסקים קטנים, בינוניים, וחברות.

לשמחתי הגדולה, אני מצליח במשימות שלקחתי על עצמי ברגע שהתקשרתי עם גורם עסקי, ומאחר ואני משתדל להביא הוכחות כבר בתחילת הפעילות אזי קל לי יותר באמת להשפיע חיובית על בעל העסק או החברה לשנות עמדה או לחשוב אחרת ממה שחשב. וראו זה פלא שפתאום החידוש והשינוי נראים לו טבעיים ו"איך לא נהג כך קודם"

 שיתפתי אתכם בחלק מהעבודה היום יומית שאני עושה למען עסקים וחברות בישראל

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן