חושבים בתוך הקופסה? לשיווק ומכירות זו לא התקופה

אין דבר שאין לו קונה!

אין מוצר שאין לו רוכש!

כמה פעמים הסתכלתם על מוצר בחנות שלכם וכבר רציתם להחזיר לספק או לזרוק בגלל שאף אחד לא בא לרכוש, והנה יום אחד מגיע הגואל הגדול ודווקא המוצר שעמד על המדף שנים נמכר! למעשה זוהי אינרציה של עסק! לעולם אי אפשר לדעת עם מוצר מסוים יימכר או יהיה על המדף עד לבואו של הגואל.

 אך לא דברים אלה רציתי לכתוב לכם כאן בנושא השיווק!

במקרו, אני מאמין שלכול מוצר יש את היד שרוכשת אותו, אם זה מוצר חדש בשוק, אם זה מוצר מחודש בשוק, ואם זה משהו אופנתי של כרגע ועכשיו בשוק. כול מוצר הוא בר מכירה, ולכול מוצר ניתן לתת ערך על מנת שיימכר גם בכמויות גדולות. במקרה שלנו במאמר זה אני מדבר בפרט על מוצרים ולא על שירותים, ההבדל כאן בדרך וצורת המכירה היא שונה ולכן בנושא שירותים כתבתי ואני עוד אכתוב רבות כיצד משווקים ומוכרים שירותים בכול תחום.

נחזור לנושא המוצרים: המכירות היום קשות, השוק קשה מאד, לקוחות עם פחות כסף בארנק, התחרות פורחת מכול כוון, מה שמוכרים שם בתשעה שקלים אתה מוכר ב שנים עשר שקלים ועוד לא מרוויח את מה שאתה צריך להרוויח, ואז אתה מתחיל במלחמת מחירים, אתה מוריד ל-אחד עשרה, השלישי מוריד ל-עשר, זה שמכר ב-תשעה יורד לשמונה, וכך התחרות חוגגת בגדול! וכמו שאמרתי במחיר לעולם לא ניתן להתחרות, אפשר, אבל לתקופה קצרה מאד בפרט עם אתה מוכר מוצר אחד או עד עשרה. (עסקים שמוכרים פריטים ייעודיים לא יכולים להתחרות במחיר כפי שיכולים רשתות שיווק המזון הפועלים בשיטת הסופרמרקט מורידים מחיר של עשרה מוצרים ומעלים מחירים של 100 מוצרים לדוגמא: קחו חבילת גפרורים, מישהו פעם חשב כמה עולה חבילת גפרורים, אז הנה עוד מוצר שאתם לעולם לא חושבים שהוא יקר או זול ואתם רוכשים, וברכישה הזאת כיסיתם את הפרש מחיר המבצע שנמכרה לכם החמאה!.

אבל אני עדיין אם אלה שמוכרים עד עשרה מוצרים, ואני אומר לכם שבשינוי האדרת, בהלבשת שמלה אחרת, (או מכנסיים) אפשר לתת ערך למוצר ולמכור אותו ב"ענק" ולא רק בחנות שלכם, בעוד הרבה חנויות כמותכם, אתם יכולים אם המוצר שאתם מוכרים או מייבאים להפוך אותו למוצר נדרש ומבוקש, ומי שיש לו בלעדיות על מוצר, או מייבא בבלעדיות מוצר, אבל עומד בתחרות מול יבואנים או יצרנים אחרים בקלי קלות ניתן למכור את המוצר במחיר המכירה ללא שום הנחה תוך שימת דגש על הערך היקר מפז, שאתה הסיטונאי, היבואן, היצרן קבע!.

היו חכמים ובואו והתקדמו ב-טכנולוגית השיווק הנכונה 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן