הפרסום עובד אבל איך?

האם בעלי עסקים עדיין צריכים פרזנטורים?

הווה ידוע כי חברה מסחרית אשר לה תקציב פרסום לרדיו או לטלוויזיה שוכרת בדרך כלל פרזנטורים, ברדיו זה קריינים מוכרים, או שחקנים עם קול טועם לתוכן הפרסום, בטלוויזיה זה יותר טלנטים (ידוענים) גידי גוב "בזק" או צביקה הדר "מכבי" ועוד הרבה מהחברה האלה משמשים כפרזנטורים לחברות עסקיות כול זה על מנת לקרב את הלקוח (הצופה) באמצעות הפרזנטור אל המוצר. לעומת זאת אנו גם יכולים למצוא אנשים או דמויות בלתי מוכרות כמו דודו מ"הום סנטר" או אראלה "ממפעל הפייס" שהם דמויות התואמות את אופי המוצר הנמכר והם נעשים שלא ע"י טלנטים (ידוענים)

כמי שנותן ייעוץ עסקי שיווקי אני רוצה לספר לפני עשור שחברה גדולה הייתה בבעלותי ואני שימשתי כמנכ"ל החברה הטמעתי את המושג הזה כי פרסום יכול להיות טוב גם אם מנכ"ל החברה עומד ב-פרונט והוא זה אשר מקריא את הפרסום מעל גלי האתר. הטמעה שחסכה הרבה מאד כסף והביאה פרי בשל לחברה.

מאותו זמן שהתחלתי את הפרסום בשיטה הזאת קמו להם עוד חברות אשר המנכלים או הבעלים שלהם הם אלה אשר מדברים או מציגים את מרכולתם ברדיו, על גבי העיתונות, ובטלוויזיה והאינטרנט.

הדוגמאות הטובות הם "גולן טלקום" שנמצאת היום בקו העליון של מובילי התחום הסלולרי בישראל (כן "גולן טלקום" האיש אם המבטא הצרפתי) או רשת האופטיקה "הלפרין" שמידת הזכירות למותג היא הכי גבוהה בתחומה ודוגמא נוספת זאת לבנת פורן אומנם עם גיבוי של גבי גזית אבל עדיין היא זו שמובילה את הקמפיין הפרסומי.

המשיכו והגדילו לעשות כך גם ראשי הערים כמו יונה יהב המזמין את אזרחי הארץ לחיפה, רוביק דנילוביץ ראש עירית באר שבע ועוד.

למעשה אנו מדברים כאן בשינוי קונספט אדיר בו בעלי חברות משתתפים ומעורבים בתוך תחומי השיווק והפרסום של החברה בקולם, במראם ובהתנהגותם. (לבנת פורן קיבלה דמות בארץ נהדרת) ואיזה פרסום יותר טוב מזה.

הלקוחות היום מחפשים את הטבעי, את האמיתי, את הדמות מאחורי המותג לטוב או לרע אך זו בדיוק המציאות של עולם השיווק והפרסום היום.

עולם הפרסום צריך להמציא את עצמו כול יום מחדש. ולכן הייעוץ העסקי שיווקי בא לעזור להשיג מטרה זאת

 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן