המלצות למהלכי שיווק בעסקים

אם מרכזים את פעילות השיווק, הפרסום, והמכירות של העסקים בישראל, חייבים לחשוב אחרת ממה שחשבנו עד היום. עסקים נוטים לבלבל בין שלושת הפעילויות קרי שיווק, פרסום, ומכירות, ועושים בלבול משווע בין התחומים. המטרה היחידה שצריכה להיות לנגד ענינו היא מכירות. כאשר נושא השיווק קרי מודלים אקדמאים שיווקיים, נשארו בגדר מודלים בלבד ולא משקפים כלל ועיקר את התקופה הנוכחית.

אם פעם היינו קושרים את נושא השיווק ביחד עם תמהיל הפרסום, הרי שהיום הפרסום "נעלם מענינו" בחזקת "מרוב עצים לא רואים את היער" בני האנוש לא רואים את הפרסום, הוא קופץ להם מכול כוון אפשרי, מהשירותים, מהסמארטפון, מהמחשב, בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות, במקומונים, בדפים שנופלים מעיתון, בעלונים על הדלת ומחוץ לדלת, בדרך, בכביש והיכן לא?, הדבר דומה למכונות המזל בלאס ווגאס הנמצאים גם בחדרי השירותים בכול פינה בעיר. ולכן יש קושי רב היום להבליט את המוצר או השירות אותו אנשי השיווק רוצים למכור.

לעומת זאת אם אנו מדברים על מכירות, שם הקשר נעשה בין בני אדם. תקשורת של אדם לאדם, ובתקשורת הזאת ניתן לנצח בתחום השיווק והמכירות (לא, על תחשבו כי הפרסומות יסתיימו, או שאין יותר ערך לפרסום, בטח שלא אצל המותגים הגדולים שם שטיפת המוח הפרסומית יוצרת שפה ואפילו מודלים לחיקוי בתוכנית "ארץ נהדרת" . אך כמה חברות יכולות להשקיע בפרסום ברמה של שפה בישראל. לא יותר מ-100 החברות הקבועות המפרסמות בטלוויזיה, ברדיו, בפורטלים הנחשקים באינטרנט, במסעות פרסום ברחבי העיר וכמובן באמצעות יחסי ציבור מתוקשרים וממומנים.

כשאני חושב מה ניתן לעשות בכדי לקדם מהלכי שיווק בשאר מאות אלפי החברות הקיימות בשוק הישראלי אני מוצא מקום רב לעשייה לא דווקא בהשקעה כול כך גדולה במדיה, (למרות מחירי המדיה היורדים) עדיין מי שרוצה להוביל קמפיין או אסטרטגיה שיווקית צריך הון לא מבוטל, שלפעמים הולך לפח וחבל. כי הרי מה שמתאים היום כבר נשכח מחר.

שיווק ופרסום אפשר לעשות בדרכים אחרות, יותר יצירתיות, עם חשיבה שונה ולא בנאלית, עם סיכונים בכדי לזכות בסיכויים, עם תקציב לא גדול בתחום הפרסום, אם הפעלת משאבים בתוך הארגון, עם שימוש מסיבי ביחד עם לקוחות הארגון, אם ניצול מרבי של המדיה הפרסומית בת זממנו הלוא היא מנועי החיפוש של גוגל, ועם עוד כלים כאלה ואחרים.

חזרה לנושא אנשי המכירות האנושיים, אזי כדאי היום יותר מתמיד להשקיע אצל אנשי מכירות בהכשרתם לטכנולוגיה החדשה בתחום המכירות, טכנולוגיה שהתפתחה ביחד עם התפתחות המדע ובעיקר חקר "מוח" האדם. מחקרים אלה חושפים בפנינו קיצורי דרך משמעותיים להגיע את ליבו של הלקוח ולהעביר אותו לרכוש דווקא מאתנו כמקצוענים בתחומנו ומיישמים שיטות מדעיות ולא שיטות של איזה "גורו" כזה או אחר. אנשי מכירות מדברים בשפת בני אדם, ואותם צריך להכשיר על מנת שיביאו עוד "גשם" לארגון, גשם של מכירות.

אין דבר כזה NO I CANOT יש דבר אחד מוחשי YES I CAN .

זאת הטכניקה שלנו שאנו באים להטמיע מערכת שיווק, פרסום ומכירות בשפת התקופה

לנו הכלים והכוח להניע מערכות מכירה, ולפתור קשיים במכירה.

אנחנו יודעים איך לפתוח מכירה, איך להביא את הלקוח, ואיך לשכנע אותו לרכוש "דווקא" אצלנו.

אנחנו יוצרים יש מאיין, ולכן העבודה אתנו בתחום השיווק היא חובה לכול עסק. עסק עם ראש פתוח ונכונות לעשות שינויים למען הבאת המכירות לארגון.

זכרו! עסקים היום הולכים "אחורה" וזאת כי המרוץ נהייה עם הרבה יותר משתתפים.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן