היכן לפרסם בגוגל או פייסבוק

אז בואו נלך צעד צעד

פייסבוק

בטוח שרבים מאתנו מציצים במהלך היום, או בשעות המנוחה בדף שלנו  בפייסבוק ולמה?

  1. כי לדף שלנו ב-פייסבוק מחוברים החברים והמשפחה האמתיים שלנו (ולא אלה שחיברנו או התחברו ואנו לא מכירים אותם) כי זה מעניין אותנו, אנו סקרנים לדעת מה חדש, מה העלו חברינו, וגם לנו חשוב לזרוק פה מילה שם תגובה להסתכל בתמונות וזהו!
  2. פייסבוק היא רשת חברתית, ככזאת היא קמה וככזאת היא מחברת בין אנשים כבר למעלה מעשור

אנו לא נכנסים לפייסבוק על מנת למצוא מוצר או שירות, אנו בקושי נחשפים למוצרים או שירותים ושהם עוברים בין העניים שלנו אנו מתעלמים, ורק עם זה פרסום "סופר אטרקטיבי" שמעניין אותנו כרגע אנו מתעכבים על מודעת הפרסום אבל לא בטוח שאנו לוחצים עליה.

בדרך כלל המוח ההישרדותי שלנו יודע את רצוננו, הוא יודע שכואב הולכים לרופא, הוא יודע שרעבים הולכים למסעדה או לסופרמרקט והוא גם יודע שאם הוא מחפש מוצר או רוצה לראות מבצעים הוא ילך למנוע החיפוש או למותגים שהוא מכיר ויבחר שם את רצונו.

פייסבוק לא נחשב כמקום בו מפרסמים בדיוק כמו שאינסטגרם נחשב למקום שצעירים אוהבים לבלות שם ולראות תמונות ולא רכילויות, וכמו שברשת לינקדין אני לא אמצא אופנה או מזון אלה חברים המחוברים בסביבת עבודה הייטק וטכנולוגיה.

ומה לגבי עסקים או אנשי מקצוע חופשי שכן מפרסמים בפייסבוק.

א.         הפרסום הממומן בפייסבוק הוא מאד זול.

ב.         יצירת מודעה ממומנת בפייסבוק היא מתאימה למומחים בפייסבוק, אנשים מהישוב יקשה עליהם עד מאד לפרסם מודעה אטרקטיבית.

ג.          אין לפייסבוק (לכל הלקוחות הקטנים והבינוניים) שירות לקוחות, אין את מי לשאול, אין שירות לקוחות, השיחה היא באמצעות תשובות מוכנות באתר שלהם דבר אשר מקשה מאד לפרסם בפייסבוק.

ד.         התוצאות המתקבלות מהפרסום הם מאד מוזרות, (בלשון המעטה) ראו תביעה ייצוגית המתנהלת כנגד פייסבוק.

תאורטית זה היה נפלא לפרסם אפקטיבי בפייסבוק אך לפי ניסיוני. זה לא.

 

גוגל

גוגל ממותגת בעולם כמנוע חיפוש למידע, רכישה, קניות, מכירות

בעולם הדיגיטאלי הקיים מהעשור האחרון ניתנה ללקוח האפשרות לבחור את השירות, המוצר והמידע שהוא רוצה וצריך (הדבר למעשה הוא דפי זהב הישנים של העולם הטכנולוגי העכשווי אם אפשרויות בלתי מוגבלות)

נאמנות הלקוח למותג או לעסק או לנותני שירותים נעלמה כאשר מהסמארטפון הקטן המוחזק בכל כיס ניתן לחפש את המוצר או השירות שרוצים, הלקוח יכול לעשות השוואה בין האתרים השונים, לבחור את המיקומים ואפילו לעשות קניות ברשת (פעולה שהולכת וגודלת בקצב מסחרר)

לכן המוח השכלתני שלנו אומר לנו שברגע שאנו רוצים מוצר או שירות אנו כותבים את המילה במנוע החיפוש, מקבלים את התוצאות, בוחנים את המתאים לנו ומתקשרים.

אין פעולה יותר חכמה מזאת במבנה הצרכני שמנוע החיפוש יצר הוא גם זה שמוביל את הלקוחות לאתרים הפזורים בעולם למען הצגה ורכישה של מרכולתם.

למה מנוע החיפוש במקרה של ישראל גוגל טוב למפרסם?

  1. גוגל השיקה מערכת פרסום המתקדמת ביותר בעולם.
  2. גוגל מעמידה מערך של תמיכה בשפה העברית באירלנד עם מספר טלפון חינמי 1800
  3. התמיכה של גוגל נעשת במקצוענות רבה והיא תומכת מפרסמים ב-10 שקל או במיליון שקל באותה רמת שירות, מקצוענות, ואיכות.
  4. לגוגל יש מספר מערכות פרסום המגיעות ישירות אל קהל המטרה.

האופציה הראשונה

מודעות מילים המתארות את מילות החיפוש של הלקוח לדוגמה: הלקוח מחפש אתר למכירת אביזרי אופנה הוא יגיע בתוצאות החיפוש לכל הספקים שפרסמו אביזרי אופנה, יבחר, וירכוש.

האופציה השנייה    

מודעת מדיה שזאת מודעה אם תמונה לוגו ומסר אשר ממוינת היכן שהלקוחות של בית העסק נמצאים, לפי מילות מפתח, לפי אזורים, לפי פורטלים בהם מבקרים הלקוחות הפוטנציאלים ובעלויות אפסיות.

עוד אופציה מעניינת אלה מודעות ה-REMARKETING מה שאומר שכל לקוח המבקר באתר של בית העסק או החברה רואה את פרסום המפרסם כמעט בכל אתר שהוא נכנס אליו או עובר דרכו (נגיד שפעם אחת נכנסתם לאתר מסוים וימים אחר כך אתם רואים את הפרסום של האתר כמעט בכל מקום שאתם נכנסים באינטרנט כולל בפורטלים הגדולים.

אין ספק שגוגל היא מעצמת פרסום נוח וקל לעסקים בארץ ובעולם, מערכת הניהול חכמה וקלה לתפעול, יש תמיד מענה של שירות לקוחות, ולמעשה הלקוח נמצא שם לה אני קורא הבמה המרכזית.

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי אני ממליץ בחום רב להשתמש בפרסום בגוגל.

מאמרי זה לא כולל את הקידום האורגני בגוגל הווה אומר תוצאות החיפוש הלא ממומנות שהם תוצאה של עבודה קשה בהשקעה בקידום האורגני של האתר של העסק ותלוי בהרבה מאד פרמטרים להגיע למקומות הראשונים

 

Мишень 1_1

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן