התראה ממס הכנסה או מעורך דין יש לה פתרון

יידע זה כוח, יידע זה שליטה, חוסר יידע זו חולשה, אך לחוסר יידע יש את המישהו בעל הידע שאמור לעזור! כך בנוי העולם, הידע של רואה החשבון יעזור לך במס הכנסה, הידע של עורך הדין, יעזור לך בבית המשפט, הידע של הרופא יעזור לך במחלה, הידע של איש התוכנה יעזור לך במקרה של תקלה וכך הלאה והלאה! ולמה אני כותב את ההקדמה בנושא!

רבים מבעלי העסקים, מנכלים של חברות, מאד חוששים להתנהל מול מוסדות, בתי משפט, מס הכנסה, ביטוח לאומי, והפחד הזה מעביר רעד וחלחלה אצל כול בעל עסק הנדרש לאחד מהתחומים שהזכרתי!

לדוגמא: עסק מתנהל, תוך כדי התנהלות יש ויכוחים עם לקוחות, עם ספקים, פירוש של הסכמים וחוזים, חיכוכים עם עובדים, הפרה של הסכמים, והאיום ממנו חושש בעל העסק או מנכ"ל החברה, כי אולי הצד המאיים על פניה לערכאות משפטיות אכן יעשה כן! ורק הוא שומע את איומו של הצד השני או אולי מקבל מכתב דרישה מאת הצד השני, כולו בפניקה, מיד טלפון לעורך הדין, מיד חיפוש חומר התומך בגרסתו, מיד טלפונים לעדים אפשריים, ופגישה מידית עם עורך הדין, כאן, עכשיו, ומיד!

אם המקרה הוא לא מקרה רצח, אונס, פשע פלילי מכול סוג שהוא אלה בסך הכול נושא הקשור ל"ממון" אזי, בעל העסק צריך להירגע, עדיין שום דבר לא קרה (וגם יכול להיות שלא יקרה) ואם זה קרה והוגשה תביעה, לא קרה דבר שממנו צריך להתרגש (בטח לא בשלב הזה) יכין בעל העסק בניחותא את החומר שיש לו, יראה עם מדובר בתביעה כספית אזי יכול להיות שגם לבעל העסק יש תובענה מול התובע והוא יכול להגיש תביעה שכנגד, בית המשפט נותן את הזמן להתגונן מול תביעה, ואז בניחותא ביחד עם עורך הדין עונים, בונים את האסטרטגיה, מגבשים את הטקטיקה ומגישים מה שמגישים, גם אחרי שמגישים כתב הגנה או תביעה שכנגד עדיין לא מגיעים לבית המשפט כי היום לפני דיון בבית משפט יש את מוסד הבוררות או הליך פישור בו נדרשים התובעים והנתבעים להגיע אל אחד ממשרדי עורכי הדין המרווחים שנבחרו להיות המגשרים, ושם ברוח טובה אפשר לפתור בעיות מבלי לגשת "עדיין" לבית המשפט! ואם ממשיכים בבית המשפט אז יש מספר הליכים אזרחיים האחד יותר מהיר השני איטי יותר ועד פסק הדין ממנו פחד או חשש בעל העסק או החברה ייקח זמן רב. וכמו שנאמר "לבית המשפט יודעים איך נכנסים אך היציאה לא ברורה איך תהיה" האמת שמי שלא מכיר את בתי המשפט ואת ההליכים, באמת רועד ופוחד על כול צעד ושעל, אך מכאן באה התובנה בפתיח המאמר כי מה שיודע עורך הדין שלך והיה והוא ישר, הגון, וכזה שייהנה לשתף אותך בידע שלו אזי מצבך והחשיבה שלך תהיה שונה ולא תבנה סיפורים על סיפורים בכדי להוכיח את צדקתך. (אין כאן בכדי להקל ראש על ההתייחסות הספציפית לכול מקרה ומקרה אבל מאמר זה בא לכוון אתכם לתובנה כי אין צורך לדאוג ייתר על המידה, וגם אם פסק הדין לא לטובתך תמיד קמה לך זכות הערעור במידה ואתה ופרקליטך חושבים שזו הדרך הנכונה! מדינת ישראל היא מדינת חוק, עם זכויות ושמירה על חרותו של האזרח, פסקי הדין מבית המשפט העליון מוזכרים חדשות לבקרים בפסקי הדין של בתי המשפט השונים ברחבי המדינה, פסיקות בית המשפט העליון עומדות לזכותו של האזרח, חובותיו וזכויותיו, ולא משליכים כאן לכלא אנשים בטח לא במשפט האזרחי. את כול זה אני כותב על "באמת" להרגיע את בעלי העסקים שעל כול צעד ושעל הם שומעים, אנו נתבע, אנו נפגש בבית המשפט, בית המשפט כבר יוציא ממך, וכהנה וכהנה.

אותו דבר לגבי, מכתב המגיע ממס הכנסה, ובעל העסק "משקשק" ומיד דורש פגישה עם רואה החשבון כאילו נמצאה אצלו הסתרת הכנסות במיליוני שקלים, רגע, תירגע, מס הכנסה לא אוכל אנשים, כנס פעם למשרדי מס הכנסה ותגלה פקידים ומערכת שרוצה לעזור, לאפשר, לתמוך (כמובן לא במחלקות החקירות שם הקשיחות גוברת אבל עדיין יש אנושיות והתייחסות כמדינה מתקדמת ולא חשוכה. (אם בעל העסק היה רואה חשבון, או עורך דין, אזי היה מבין כי המכתב או האיום הם דבר עובר וחולך כמו שריקת המשרוקית.

חברי בעלי העסקים, החברות, לכול בעיה יש פתרון, כול עוד מתנהלים ביושר ובהגינות, בעיה משמעה עוד מדרגה בעסק לכוון העלייה, ולכן אין מה להיבהל מול גורמים "מאיימים" ולא נעימים "כביכול" וזה מקשר לכול דבר, לבעיות בעסק, לעסק בקשיים, לעסקים בקשיי נזילות, בירידה במכירות, בעסק לפני התרסקות, בעסקים הנמצאים בתוך ההתרסקות ולבעלי עסקים הנמצאים רגע אחרי ההתרסקות. לכול דבר ולכול מקרה יש פתרון.  

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן