האם הפרסום בפייסבוק עובד

האם פרסום בפייסבוק עוזר

רבים השואלים מבני בעלי עסקים במקצועות החופשיים או בכלל העסקים האם הפרסום הממומן בפייסבוק אכן עובד.

המון התחבטתי בנושא ומזה הרבה שנים אני מנסה את מערכת הפרסום של פייסבוק.

לכאורה הפרסום בפייסבוק יכול היה להיות גן עדן למפרסמים מאחר ואפשרויות פילוח הלקוחות הפוטנציאלים הוא נפלא, מקום מגורים, עיסוק, גיל, סביבת חברים, התעניינות וכל דבר אפשרי על מנת לזהות את הלקוח הפוטנציאלי לעסק שלנו.

אני לא יכול לקבוע בהכללה אבל שנים אני מפרסם בפייסבוק לי וללקוחותיי ומשום מה אני לא מרגיש ובטח ללקוחותיי לא מרגישים כי הפרסום הזה תורם להם במשהו.

קראו: למה הפרסום בגוגל עובד

מאד הופתעתי כי פרסום שעשיתי בחלקים שונים בישראל הלייקים העיקריים שקיבלתי היו מאנשים מסקטור האזרחים הערבים בישראל ולא הבנתי איך מגיע אלי קהל שבכלל לא כיוונתי אליו, יותר מזה, יותר לייקים של ערבים נזקפו לחובתי או לחובת הפרסום שלי או של לקוחותיי ובכלל לא נהנינו מקמפיין פרסומי שהמבנה שלו הבטיח הרים ונצורות.

וכך המלצתי ללקוחותיי וגם אני להפסיק את הפרסום בפייסבוק

לימים הבנתי שלא רק אני ולקוחותיי מקבלים את התופעה הזאת לאחר שראיתי כי הוגשה תביעה ייצוגית כנגד פייסבוק אשר מאוששת את מה שאני ולקוחותיי עברו במהלך הפרסום, יותר מזה, הבנתי כי אכן פייסבוק הודתה כפי שנכתב בתקשורת שפייסבוק הודתה שהיא מנפחת ליקיים.

תעזבו שאני לא מבין איך העולם או ציבור המפרסמים "שותק" לאחר ידיעה שכזאת אבל נעזוב.

הבנו שפייסבוק זאת מדינה עם חוקים בלעדיים שלה

ובכלל אם נשווה את מערכת הפרסום הכול אפשרית של גוגל אשר מחזיקה תמיכה ושירות לקוחות ברמה של 5 כוכבים הרי שלפיסבוק אין בכלל אפשרות לפנות מעבר למכונה אוטומטית שעונה על שאלות יבשות.

לעניות דעתי כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי פייסבוק היא רשת חברתית ולא מקום בו ניתן לערוך משא פרסום מתגמל או אם תוצאות, ידוע שפייסבוק תומכת את המפרסמים הגדולים אבל גם אלה הבינו שזה לא המקום.

יש הרבה מאד יזמים אשר מכוונים את התחלת עצמאותם העסקית אם הפרסום הממומן והלא ממומן בפייסבוק, אני מציעה הצעה מאד ידידותית שישקלו לפני שהם מכניסים בתכנית העסקית הוצאה או עשייה של פרסום בפייסבוק מתוך מטרה שזה יביא להם לקוחות פוטנציאלים.

אני לא רוצה להכליל במאמר זה את אלה הרוצים לפרסם באינסטגרם ולהגיד כי אינסטגרם זו לא מכונת פרסום אלה מכונת יחסי ציבור למוצרים אופנתיים.

לפני שאתם מתחילים לפרסם התייעצו

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן