האם שמנו את עסקנו ב"גוגל" וזהו!
האם אחרי שהתחייבנו שהתחבבנו כספית לקידום האתר שלנו או לפרסומו בשיטת הפעימה אנו יכולים להתיישב על כיסא המנהלים שלנו, להתנדנד מצד לצד ולהגיד "אני כרגע מקודם במנוע החיפוש" זהו! כול העולם מדבר מנוע חיפוש, וגם אנחנו שם, אז אם כולם מדברים שזה המקום הכי נכון להיות בו, אז אני ועסקי שם ומה יש עוד לעשות.
אז שזהו!
הלוואי והדברים היו נראים כך!
הלוואי ויכולנו לשלם סכום כסף למקדם אתרים ולהאמין שהישועה לעסק ולמכירות שלו תבוא משם.
אני בטח לא מזלזל למקומו של מנוע החיפוש אבל אני לא כול כך בטוח כי "באמת" למנוע החיפוש יש כזה כוח גדול להביא לכם את הלקוחות.
מקום למחשבה!
אתם או מקדמי האתרים שלכם בטח מרעיפים עליכם סטטיסטיקות, אחוזי כניסה, אחוזי המרה, כמה באו מכאן, כמה הקליקו מכאן, איזה מילת מפתח יותר עובדת, איזה מילת מפתח פחות עובדת, הדבר מזכיר את תקופת טרום נפילת המניות בה מאות אלפי אנשים אבדו את הונם ביום אחד וזאת כאשר חודשים ושנים ישבו כול היום סביב המניות וניסו להבין איך זה עובד ולאחר זמן כול אחד היה "מומחה למניות" "ברוקר ענק" והנה ביום אחד "בום" וכול הכסף הלך. אותו דבר כאן, כול אלה המתעסקים בקידום אתרים ובמימון על פי הקלקה עסוקים כול היום בספקולציות כאלה ואחרות, והאמת עם תחשבו בהגיון! האם "גוגל" מנוע החיפוש הגדול בישראל ובעולם באמת רוצה שתדעו את המידע כיצד הוא עובד, או האם בכלל הפרסום עובד, "גוגל" לעולם לא תפרסם את הנתונים הנכונים "ובצדק" (קוקה קולה פרסמה את מתכון משקה הזהב) לא! גם "גוגל" לא, ואנו ומקדמי האתרים ימשיכו להיות מוזנים משמועות או ממה ש"גוגל" תכתיב ותפרסם.
כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי ייעוץ שיווקי הייתי מציע לכם להפעיל את הדמיון, לא לשבת על הכורסא, ולהתחיל לחשוב איך מפרסמים ומקדמים את העסק שלכם במסדרונות אחרים, חשוב לי שתזכרו שבעבר היה לנו את הספר הצהוב, הוא היה אפקטיבי וטוב, אבל מה קרה, רוב התחומים גדלו, לתוך הסקטורים נוספו עוד מאות אלפי עסקים, ואז הספר איבד מערכו ואת מקומו תפס מנוע החיפוש שלו יש יתרונות אדירים לאוו דווקא בתחום הפרסום אלה בכול תחום בחיינו הלוא "גוגל" הוא פרופסור "גוגל" מענה לכול שאלה.
עולם השיווק והמכירות עלה כבר מעבר ליכולות שלו, כול מה שאפשר לעשות נעשה ואילו הקושי רק הולך וגובר, פרסום במנוע החיפוש זו לא התשובה או הפתרון היחיד לשיווק מוצר או שירות, יש עוד דרכים לתקוף מכירות באמצעים ובדרכים אחרות, ומוטב עכשיו.
הכותב הוא מומחה בתחום פיתוח עסקים