גיוס אשראי לחברות

גיוס אשראי לחברות

כסף נזיל הוא אחד המצרכים החשובים לכל חברה לפעילותה השוטפת ולכן יש מספר מקורות מימון שכדאי שהחברה תשקול לגייס על מנת להעשיר את קופתה ולא לפגוע בתזרים המזומנים כתוצאה מהפעילות השוטפת. בכלל נושא של גיוס אשראי נכון לפעילות החברה הינו בעל משמעות גבוהה כי רק היא מאפשרת את התכנון הנכון של הפיננסים בחברה והיכולת להתפתח ולהכניס מחזור מכירות נוסף

הכלים הראשונים להכנסת הון עצמי לחברה לפעילות השוטפת הינה המערכת הבנקאית בראש ובראשונה והמערכת החוץ בנקאית ששם (לא תמיד) עלויות המימון קצת יותר גדולות.

חברה חייבת למצות את האשראי שלה במסגרת בנק הבית או פתיחה של חשבונות בבנקים נוספים.

בכדי למצות את המערכת הבנקאית חייבים להיות מלווים ע"י יועץ עסקי ומלווה עסקי על מנת שיוכל להציג לבנק את הצורך למימון בדרך מקצועית תוך סנכרון היועץ מול פקידי הבנק.

אך לא רק בבנקים עסקינן

עדיין יש עוד כלי מימון אחרים שיכולים לתמוך חברה בבקשת אשראי לצרכים מיוחדים או לשחרור כספים מזומנים לטובת קופת החברה.

 למה הבנק סומך על יועץ ומלווה עסקי

אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות גיוס של משקיעים. הרי אם החברה מייצגת רעיון טוב ומאפשרת באופן הזה גם לייצג תהליך של רווחיות הולכת וגדלה בפוטנציאל, אין מניעה לקחת את כל הרעיונות ולשווק אותם בפני בעלי הון שיכולים להשקיע ולקבל בתמורה אחוזים לאורך שנות הפעילות הבאות. לא מדובר על מנהלים נוספים לחברה, אלא רק בעלי מניות שמבקשים להחזיר לעצמם את ההשקעה וגם להרוויח מן ההשקעה הזו.

דרך שנייה היא באמצעות הלוואות מן הבנקים. מדובר בדרך יחסית שכיחה במציאות הפיננסית, אולם אל מול ההלוואות הללו צריך להניח גם בטחונות כדי לקבל את הכסף. כמובן שכיום ניתן לשכור את שירותיהן של חברות ייעוץ שתפקידן וייחודן הוא גיוס כספים בצורה הזו. הן יודעות בדיוק מה לעשות, בקיאות בכל תהליך גיוס האשראי ויספקו את הסכומים הנדרשים לחברה.

דרך שלישית ונוחה מאוד היא גיוס כספים באמצעות קרן שמעודדת המדינה. מדובר בהשקעות מאוד מכובדות של סכומי כסף הנמצאים בקרן ומתאימים בדיוק לחברות שעומדות בקריטריונים השונים. המדינה מבקשת לעודד צמיחה של עסקים וחברות ומעניקה את ההלוואות הללו בתנאי החזר מאוד נוחים בפרק זמן מרווח יחסית.

דרך רביעית הינה נושא ה"פקטורינג" מימון חשבוניות מכירה לייצוא ולשוק המקומי. החברה קונה את חוב הלקוח מממנת את הספק ב-90% וביום פירעון האשראי המממן לוקח 90% ומעביר את 10% הנותרים לספק.

דרך חמישית הינה "מימוש ציוד הנמצא בחברה, במפעל, בבית האריזה," והפיכתו לכסף נזיל על מנת להקל על תזרים המזומנים של החברה.

דרך שישית רכישת ציוד מלא במימון חלקי או מלא לצורך ייצור או לכול מטרה עסקית אחרת.

 אנו עומדים לרשותכם למתן מיידע נוסף בטלפון:077-3455375

גיוס אשראי, מימון בנקאי, ביטוח אשראי, פקטורינג, מימון ציוד, גיוס מימון חוץ בנקאי, מימון אשראי ספקים,  התנהלות מול הבנק, הכנת החומר לגיוס האשראי,  והכול במוסדות , תאגידים, חברות השקעה ובנקים מוכרים.

אין אנו מטפלים בלקוחו

 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן