בעסקים ובחיים אין ריאלטי

ייעוץ עסקי וייעוץ אישי דרך הראליטי מסוכן עד אין כמוהו

לא לפני הרבה זמן רואיין מלך הראליטי "הקאוצר" של המדינה שהסביר עד כמה כול התוכנית שלו הייתה רחוקה מהמציאות, הוא הבהיר שאמיתות וטלוויזיה לא הולכים ביחד, שעושים תוכנית צנע בראליטי לא שוכרים מכונית פאר שתופיע בתוכנית כ-רכב התוכנית רק בגלל שהיבואן מממן.

 והנה עכשיו מתאגדים להם שוב בנק הפועלים, YNET  וידיעות אחרונות ומכריזים על פרויקט של "לנהל משפחה זה כמו לנהל עסק" בואו ללמוד ביחד איך להתנהל טוב. ואני אומר לכם שחוץ מפרסום, למשווקי הפרויקט לא ייצא כלום למשפחות שישתתפו ולקוראים שיקראו.

החיים הם לא ראליטי, החיים הם מציאות אחת גדולה, החיבור בין ראליטי למציאות רחוקים כמרחק הגלות זה מזה, הסיבה בה בוחרים ענקי הממון ידיעות אחרונות ובנק הפועלים זה בכדי להאדיר את שמם, לקצור פרסום, ולהצהיר ש-כתאגידים גדולים הם עושים הרבה למען הציבור.

יש לי שאלה? האם בנק הפועלים יש לו אינטרס שאנשים יתנהלו נכון? האם בנק הפועלים תפקידו לא למצוץ מאתנו ריביות, עמלות, ועוד מוצרים שירוקנו את כיסנו, האם מדובר כאן במס שפתיים, האם בעלי העסקים ומשק הבית באמת יכול לקבל ערך מוסף מתוכנית ראליטי מתוקשרת שכזאת.

הבעיה כאן היא ביצירת התוכנית, וההכרזה הגדולה על קיומה, הנזק הוא בלתי הפיך לא לעסקים ולא למשקי הבית אשר תוכנית או מיזם כזה מתרומם רק בכדי למכור יותר כסף ועיתונים.

התנהלות עסקית לדוגמא: דורשת הרבה יותר השקעה ומאמץ מאנשים מקצועיים המלווים את העסק, בדיוק שלא הייתה שם את הילד שלך במוסד ומצפה שיקבל את החינוך והתמיכה של הוריו, ייעוץ עסקי או ניהול משקי ביית בלימוד המוני, דרך המשקפת של 5 משפחות (כפי שמופיע במיזם החדש) אין לו מאשר רצון לקחת חמש משפחות, להפוך אותם לעכברי מעבדה, ולהוציא אותם יותר מתוסכלים מאשר נכנסו לתהליך!

די! בשם התקשורת והראליטי, לא מותר הכול!

בני אדם אנחנו, בני אנוש, ולא עכברי מעבדה.

רוצים לעשות טוב, רוצים לכוון נכון, רוצים לתרום לקהילה, תהיו כמו אלה הנותנים בסתר, תהיו כאלה שיצמידו ל-5 עסקים יועצים עסקיים, שלמו להם, וקבלו תוצאות. או הצמידו יועצים ומלווים למשפחות שכיוונתם הרחיקו אותם מהתקשורת ותנו להם ייעוץ אמתי, בלי תקשורת, שתבלבל ותפיק בדיוק את ההפך.

כ-יועץ עסקי, אני סולד מעשיית פרסום ממצוקתם של אנשים או עסקים,

תוכניות הראליטי הראו לנו בדיוק מה קורה לאנשים שמשתתפים בהם, ועל תסתכלו על פליטי הראליטי הנלחמים כול יום על אודישן כזה או לשמור קשר כזה רק בכדי למתוח את תקופת חיותם בתקשורת.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן