איך תקל עליך את הניהול הלוחץ

הדבורה מזמזמת ליד האוזן אבל אנחנו לא בדיוק מקשיבים.

זה מעצבן זה מציק זה מפריע אבל זה או שעובר או שאנו לוקחים נעל ומנסים לגמור אותה או שהיא יוצאת דרך החלון, אבל הזמזום ממשיך להטריד אותנו.

 ובכן, אותו הדבר בצורך של בעל העסק או החברה אשר הצורך ב יועץ עסקי או יותר נכון מלווה עסקי ידוע, אני מבין שאני צריך, המחשבה קופצת ומזמזמת לי כול רגע קט, ואני מעדיף שהיא תעוף לי מעבר לחלון, כי למי יש כוח עכשיו להיעזר ביועץ עסקי, מה הוא כבר יכול לעשות שאני לא עשיתי, מה הוא כבר יכול לתרום לי שאני לא יודע, איזה פתרונות יש לו שאין לי, מה אני צריך את זה ועוד זה עולה לי כסף שגם כך חסר לי.

 הדבר דומה לאותם אנשים אשר מסרבים או לא יכולים ללמוד, לדוגמא מספרים, ולפתע פתאום שהם לוקחים ספר בידיים וקוראים הם מתמלאים עם הרגשה ותחושה של עליונות "אוי כמה הספר הזה טרם לי" רצים ומעבירים את מה שלמדו והחכימו עם חברים או קולגות.

 כמי שעבר מסלול ארוך מאד בחיים עד שהגיע הלום, אני יכול לספר לכם ש יועץ עסקי או ייעוץ עסקי זו הדרך הנכונה ביותר לקיים היום עסקים.

קראו עוד על ייעוץ עסקי

 כאשר אני נפגש עם לקוחות ברמות שונות עם מנהלי בנקים אני שומע את היתרון שיש ליועצים עסקיים עם הפקידות הבכירה בבנקים בדיוק כמו ששופט מעדיף להתנהל עם בא כוח (עורך דין לצורך העניין) מאשר עם התובע או הנתבע. כי כאשר מדברים באותה שפה קל יותר להתנהל, להגיע להבנות, ולהבין אחד השני לטובת הלקוח של שני הצדדים.

 בניהול עסקים בפרט במצב השורר כיום ובאקלים העסקי הבלתי אפשרי והבלתי מתפשר מי שלא לוקח איתו יועץ עסקי אשר יכול לתרום לו בכול רמות הניהול, (חברה בקשיים, חברה שחזרו לה כבר שיקים, חברה שתקועה עם הכנסות מבלי יכולת להרים אותם, חברה בהזנק, טרום הקמת עסק או חברה, חוזי זכיינות שהולכים בעיקר לעורכי דין לעבור על הסעיפים המשפטיים אך שוכחים את הסעיפים העסקיים שהם אלה שקובעים את ההתנהלות והחיים בפועל, הנוסחים המשפטיים באים להגן או להרע לנו בשעת מבחן) טועה.

 אני כותב הרבה מאמרים בנושא עסקים, כלכלי, פשיטות רגל, עסקים במשבר, עסקים "תקועים" ועוד המון נושאים בתחום העסקים. התובנה שלי שעסקים זה לא תן וקח, שחור או לבן, עץ או פאלי, זו גמישות, אינטואיציה, חוכמה, מנהיגות, הליכה בפיתול, ובקיצור הישרדות לשם זינוק. ואת זה יכול לעשות רק מי שיש לו ניסיון "אדיר"

 דורון הוא יועץ עסקי ברמה גבוהה מומחה לפיתוח עסקי בכול אספקט    

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן