איך שורדים עסקים

היכן הטעות שלנו בהובלת העסק או החברה.

 אחת הסיבות המרכזיות של כשל בעסק או בחברה שלנו טמון בהחלטות שגויות של בעל העסק או החברה. למעשה אם היינו חוסכים את הטעויות האלה ויורדים לעומקם של דברים טרם החלטות שגויות אני מאמין כי הרבה עסקים היו יוצאים מהסטטיסטיקה של סגירה לאחר שנתיים פתיחה.

 כ מי שנותן ייעוץ עסקי, וכפי שהיום אני מכיר בעלי עסקים או מנכ"לי חברות אין אני בא להאשים אותם חס וחלילה בכישלון של העסק או באי הצלחתו לשרוד, אינני מאשים כי אופרטיבית אדם אחד אינו יכול להיות גם: איש המקצוע, מנהל החשבונות, המוכר, הרוכש, המתמודד עם הכספים והבנק, המחויבות לביית, הטיפול מול השלטונות, ובקיצור "סופרמן". הצורך בניהול ממוקד ואחיד לכול פרמטר שהזכרתי הוא מחובתו של כול עסק וחברה ובאקלים העסקי שנוצר היום במדינת ישראל לא יכול להיות כי אדם אחד או שניים יוכלו לנהל אופרציה "הגם שהיא קטנה" לבד.

 כיועץ עסקי אני רואה בעלי עסקים או מנכ"לי חברות שהגיעו למצב שהעסק או החברה רודפת אחריהם, הם כבר מזמן הפסיקו להוביל את החברה או העסק ומי שמוביל אותם הוא זה שלוקח את כול האנרגיה והמשאבים מהם, ולהם נותר לכבות רק שרפות.

 עסקים במשבר

אני מגלה בעסקים טעויות שכול מי שרק יסתכל מהרחוב פנימה לא יבין כיצד הם נעשות.

אני נתקל בבורות בכול מה שקשור עם התנהלות מול הבנקים, ורבים "רועדים" לקבל את שיחת הטלפון מהבנק, אני רואה כיצד בעלי עסקים ומכלי חברות מתפתלים ביכולת להמציא תשובה לבנק, תשובה אשר כתוצאה ממנה לא ייצא שום דבר.

 בעלי עסקים וחברות מתנהלים ביום יום מול לחץ מתמיד, המכירות חלשות, התשלומים וההוצאות יורדות, הלחץ גובר ואז עושים מהלכים אסטרטגיים לא נכונים בעליל.

 כאשר אדם נמצא בלחץ הוא מתפקד גרוע!!!

עזבו את אלה האומרים לכם "בלחץ אני מתפקד הכי טוב" בואו נראה אנשים אלה בעוד כמה שנים היכן הם יהיו. לחץ הוא לא תמהיל נכון בו צריך להיות בעל העסק או מנכ"ל החברה, וכול הנמצא בלחץ או משדר לחץ עושה טעות איומה.

 מנכ"ל או בעל עסק חייב לפצל את התפקידים שלו, או חייב מישהו לידו שיוכל להוביל אותו בכול תחום העיסוק שלו יחד. כזה הוא יועץ ומלווה עסקי אשר תפקידו לשטח את העסק ולהתחיל להרים קוביות מעלה בצורה מסודרת תוך שהוא שומר על המשך פעילות העסק.

 אני חושב שנקודה זאת חייבת להיות ברורה לכול אחד מאתנו אנשי העסקים, בעלי העסקים, מנכ"לי החברות, ייעוץ עסקי לעסק וליווי הוא חובה! לא זכות…ואת זה אנו צריכים לזכור. בעל העסק או המנכ"ל חייב לידו מקצועיות ומוביל אסטרטגיה מול העובדים, הספקים, הלקוחות, הבנקים ובכלל. רק בדרך זו יכולה חברה או עסק להתקיים ולהצליח.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן