איך נצליח להתגבר מול הרוכשים באינטרנט בחו"ל

האם יש לנו תשובה לאלה שקונים בחול באתרי האינטרנט

לא קל להיות סוחר ישראלי המוכר את מרכולתו דרך אתר אינטרנט ישראלי או בחנות בקניון או בחנויות במרכזי ערים

לפי סקר אחרון שנעשה באחת מהרשויות הממשלתיות התברר כי 72% מהקהל הצרכני בישראל רוכש את המוצרים שלו באתרים בחו"ל כאשר כל ממוצע קניה עומד בין 700 ל- 1000 ₪.

הענפים העיקרים בהם מדובר זה עולם ההלבשה, הנעלה, מחשוב, טלפונים סלולריים, רהיטים, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (תארו לעצמכם כי רשתות מוצרי החשמל משלמים הון עתק בעבור שטחי המסחר שבהם הם נמצאים בעיקר קניונים ואזורי קניות גדולים, כאשר הלקוח מגיע לראות את המוצר אבל את ההזמנה עושה באינטרנט) הצעתי לרשתות החשמל הגדולות לסלק את כל המוצרים מהחנות שלהם, להפעיל מחסן מרכזי, ולהפוך את הסניפים שלהם לסניפים דיגיטליים כאשר לכל מוצר יהיה את הסרטון שלו וההזמנה תועבר למחסן שיספק את הסחורה מיד למחרת הקניה, וזאת רק המלצה אחת מתוך המון אפשרויות איך ניתן כן למכור ללקוח הישראלי, כי ברגע שלא תהיה העלות המטורפת של שכר דירה, ארנונה, חשמל, עובדים, וכ"ד היבואן יוכל למכור עוד יותר זול מהאתר בחו"ל וכך הוא עוד ירוויח מהמהלך "רק לבנקים מותר להתייעל?" עזבו את חוש המישוש מכרו ללקוחות עם חוש הראייה.

אנו יודעים שמרכזי הקניות של הלקוחות עברו לאתרי האינטרנט השונים בחו"ל, עברו לחנויות הדיוטי פרי בנמלי התעופה בעולם כולו, ועברו לסיילים בקניונים ומתחמי המכירות בעולם כולו. אך שהם צריכים משהו דחוף או סתם בא להם לעשות שופינג הם מגיעים למרכזי המכירות בארץ ואפשר לשמוע מוכרות שמספרות כי לקוחות אומרות "את זה ראיתי באינטרנט בהרבה יותר בזול אקנה זאת שם" לעניות דעתי גם לאמירות כאלה יש תשובות מכרתיות אשר אחרי הכל משפיעות על חלק מהקונים/קונות לרכוש את המוצר.

אנו נמצאים בעיצומו של עולם צרכני שונה ואחר

הלקוח היום משופע ב"ים" של מוצרים לדוגמה אם רצה ספורטאי לרכוש מוצר ספורט "משקפיים עם חוט מחזיק" הוא היה נכנס לאחת מהחנויות בישראל ורוכש. היום הוא נכנס לאחד מאתרי האינטרנט ורוכש שם.

לדעתי ומתוך היותי מומחה בתחום של שיווק ומכירות בין שאר התמחותי אני יודע כי בהדרכה נכונה של אנשי מכירות, בשינוי אסטרטגיה של דרך המכירות ובבחירת הטקטיקה הנכונה אנו יכולים עסקים בישראל כן להגביר את המכירות (לא נוכל לקחת את כל השוק שרוכשים בחו"ל אלינו) אבל בהחלט נוכל לשפר את המבנה שלנו על מנת להקטין הוצאות ולמכור יותר.

אני מבין את התכנית העסקית של הקניונים ובעלי המרכזים המסחריים אשר צריכים לעמוד בתכנית העסקית שלהם מול הממנים הבנקאים שמינפו את הקניונים שצצו בכל פינה וכן את ההתחייבויות שלהם המגולמים בשכר הדירה, דמי תפעול, השכרת חניון אבל גם הם אם הם רוצים שהקניון שלהם לא יקרה לו מה שקרה לקניון הראשון בראשון לציון יצטרכו לשנות אסטרטגיה ובעיקר אסטרטגית מחיר וזאת כאשר מדובר על 72% מהאוכלוסייה הקונה באתרי האינטרנט.

ואלה הממוקמים במרכזי ערים גם להם ניתן לפתור את ההאטה במכירות או אי גידול סל המכירות באמצעים פשוטים, זולים, אך חזקים מבחינת מכירות וחוזק מכירה.

איך נצליח להתגבר מול הרוכשים באינטרנט בחו"ל

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן