איך לפרסם את העסק נכון

מהו פרסום נכון.

בכדי לנתח מהו הפרסום הנכון אני מבקש להביא כאן דוגמא אשר יכולה להמחיש לנו מה הוא פרסום נכון.

לפני כל זאת אני רוצה לציין כי הקהל בישראל לא טיפש, הוא מכיר פרסום, הוא נחשף לפרסום, באינטרנט, בעיתונות, בטלוויזיה ובכל מדיה אפשרית. הקהל הישראלי יודע לזהות מתי מבצע זה מבצע ומתי מבצע זה תרגיל שיווקי שמוזילים כאן אבל לוקחים יותר מהמוצר השני זאת בפרט שאנשים נוסעים לחו"ל ויודעים "מבצע מה הוא"

דבר נוסף שחשוב לציין שכל משרד פרסום יודע כי בכדי למכור מוצר הוא חייב לעורר את הרגש של הלקוח הפוטנציאלי והלקוח הפוטנציאלי יודע ומבחין בין מי שמנסה למכור לו דרך הרגש ולנצל את התכונה הזאת ומי שנוגע ברגש אבל הפרסום מגיע בצורה כזאת שהרגש הוא נקי בלי התחכמויות כאלה ואחרות.

הדוגמא הטובה ביותר לכך הוא הפרסום שאנו נחשפים אליו ברדיו, בטלוויזיה באינטרנט ובעיתונות בנושא של אותם חברות המטפלות באנשים הנזקקים לשירותי קישור ביניהם לבין המוסד לביטוח לאומי.

ומכאן התחיל כל הרעיון של המאמר הזה.

אין אזרח שלא נחשף למלחמה בשנים האחרונות על קיומם של החברות האלה הניזונות ממסכנותם של אזרחים אשר חוששים לגשת למוסד לביטוח לאומי ולממש את זכותם. דיונים בבתי משפט מול החברות האלה, חיקוק חוקים מול החברות האלו הביאו את הלקוחות הפוטנציאלים שבכל הסיפור הזה יש הרבה כסף שנלקח מהלקוחות.

עכשיו בואו נגיע לפרסום עצמו של שני החברות המובילות בתחום.

החברה הראשונה מציגה בפרסום שלה: את מנכ"לית החברה המכריזה לאחר שרואים משרדים מפוארים, אנשים מסתובבים, את האמרה "כי מישהו צריך לדאוג לכם" (ציטוט אולי לא הכי מדויק אבל זאת המהות) והאמירה נאמרת בטון של מסכנות וחמלה.

לעומת זאת החברה השנייה לא מציגה דמות או קריין מוכר ומעבירה את המסר שלה בדרך כתובה, ברורה, עם כותרת נכונה והכי חשוב "צנועה"

עכשיו נשאלת השאלה איזה הפרסומת הנכונה:

לגבי החברה הראשונה, הרי שאנשים מבינים כי האמירה "כי מישהו צריך לדאוג לצרכים שלך" יש בה חוסר אמתיות מצד אחד שהרי כל אחד מבין שהחברה גוזרת קופון גדול על חשבון המסכנות של הלקוח קל וחומר אחרי שהוא מזהה את המשרדים המפוארים, הקריין היקר, והדרך בא נאמרים הדברים….יש משהו לא אמיתי בדרך הפרסום הזה ואנשים סולדים מזה.

ואילו החברה השנייה אשר מעבירה את המסר ללא ראוותנות, ללא אמירה שמתקבלת אצלם כמזויפת כאחת שמבינה שהיא פונה לאוכלוסייה ממוקדת ומיוחדת נתפסת כאמינה.

מסרים פרסומיים צריכים להיות ממוקדים, חובה להתאים מסרים לסוג האוכלוסייה, להבין כיצד עובד הפרסום על התכונות האישיות שלנו והיום הרבה יותר קל לדעת זאת אחרי ההתקדמות הטכנולוגית בתחום המוח האנושי.

וכהערת אגב אנשים הנזקקים לביטוח הלאומי ותביעתם אכן נכונה ומוצדקת כדאי שייגשו לבד לוועדות המוסד ולא יאלצו לשלם מהקצבה המגיע אליהם כספים נוספים ומיותרים (גם ככה קצבאות הביטוח הלאומי הם טיפה בים. נכון עדיף שיצטיידו בחוות דעת רפואית מהרופאים המטפלים בהם בקופות החולים.

 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן